Annie-72
Har inte det med hemsidor att göra??? wub.gif

Ibland vore det så kul att kunna skicka med en bild.. Hur går ni andra till väga??//Annie
Zazu
om du menar att skicka med en bild i inläggen så gör man såhär:
man går in på den bilden man vill visa, högerklickar och väljer egenskaper. markera URL-adressen och kopiera(ctrl + c) tryck på BILD-knappen och klistra in adressen(ctrl + v) sedan kan man förhandsgranska för att kolla om det funkade.
hoppas du förstår vad jag menar
mvh zazu

Annie-72
Tack Zazu.... Vilket vackert hus du hittade...*ler stort* Men inte bara på de bilder du lagt i ditt album va??? Jag lägger ju alla mina bilder på datorn under Mina Bilder..

Kramiz Annie
renate
För att lägger in bilder i inläggen här måste du har ett album, du kan inte lägger in bilder direkt från din fil.
Fenja
CITAT (Annie-72 @ 28-03-2005, 22:47)
Tack Zazu.... Vilket vackert hus du hittade...*ler stort* Men inte bara på de bilder du lagt i ditt album va??? Jag lägger ju alla mina bilder på datorn under Mina Bilder..

Kramiz Annie

En bild som du vill visa i ett inlägg här måste finnas ute på internet, du kan inte kopiera bilder från"Mina dokument eller Mina bilder". Ett sätt att få ut bilderna på internet är att skapa ett album här på Odla, klicka på kameraikonen högst upp på sidan och följ instruktionerna.
Mvh
Fenja
Betty
Jag tycker att den här är jättefin! smile.gif Och så fyndigt tänkt Annie! laugh.gif
Annie-72
Tack Betty.... jag lovar att människor som går förbi vrider skallen av sig... Hoppas de kollar in mina blommor likadant till sommaren så det inte bara är gubben verk som räknas laugh.gif laugh.gif //annie
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon