Full version: flora linnea
Gåsis
Hur brukar det vara när man beställer från Flora Linnea? Jag beställde fem rosor och fick ett mail att en av dem inte kunde levereras. Men nu har jag fått räkningen och där står det att tre inte kommer. Det blir allt en pluttig rosrabatt med två rosor sad.gif

/Åsa
Kajsa
Det brukar vara bra med Flora Linnea, beställde du rosorna sent? Kan du ta någon annan sort istället? Visst händer det att enstaka rosor tar slut, har beställt många ggr. och brukar vara nöjd.
kerstin z5-6
jag är inte lika förtjust -stor sortiment , men ofta restat .. o således blir man utan -samt att de höst -sänder i november till västerbotten, omöliggör inköp den tiden .. njae ..men Om de hade allt på listorna så vore de jättebra ...
guns
Jag beställde i höstast från Flora Linnea och fick det jag hade beställt. Det var jättefina plantor och jag tror att de kom i slutet av oktober. Rätt så dyrt var det också.
Thomas Wahlqvist
Ja det finns ju andra som handlar med Rosor.
Tyckte Flora L var dyrare än Cedergrens och Roskraft i borrby (tror att det ligger i Borrby)
Gåsis
Ja, ska jag beställa från många firmor för att få det jag vill ha vete 17 om det inte lönar sig att åka till Umeå och handla av Blomqvist. Vet Kerstin kanske något om vilket sortiment som kan finnas där? biggrin.gif
En liten tur över dan kanske inte skadar... laugh.gif Jag tror bestämt det finns en Nilson skoaffär där oxå, då kan man kombinera nytta med nöje
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Åsa
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon