Full version: Fuchsiaälskare?
kristerh
Fick senaste numret av Allers Trädgård igår, och det var ett stort reportage om fuchsiaodling,
rekommenderas om du gillar fuchsior.
krister
Sylvia
Ja, jag älskar fuchsior!!
I år har jag beställt från Rockdala igen och handlat hos Åkraberg som har ca 200 sorters... huvva! Men jag köpte förstås inte alla... laugh.gif även om jag ville tongue.gif
titti49zon6
Konstigt,jag prenumererar på Allets Trädgård, men har inte fått den än ohmy.gif kanske den kommer idag wub.gif jag har köpt 4 nya sticklingar-har väl ca 40 fuchsior sen tidigare, en del har jag stammat upp själv tycke dom är såå vackra biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
hoppas tidningen kommer idag,det är så härligt att se och läsa alla fina reportage i ALLA tidningar som handlar om trädgård tongue.gif tongue.gif tongue.gif
Caprice
Håller med att fuchsior är vackra..!

Det är roligt att botanisera när plantskolorna säljer sticklingar för 9.50:-/st... biggrin.gif

Fast än har jag inte lagt vantarna på ngn Bora-Bora än... mad.gif

Ser fram emot mässan...

Caprice
Kajsa
Ja det var en bra artikel, hoppas jag hittar en liten planta av Celia Smedley på trädgårdsmässan, Rockdala brukar vara där. Vill ha en stamfuchsia av den sorten. biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon