cic
Jag kunde inte komma in på forumet på en lååång stund. Så här såg det ut när jag försökte skicka ett inlägg:

Warning: Can't connect to MySQL server on 'innodb.levonline.com' (111) in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/forums/sources/Drivers/mySQL.php on line 61

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to MySQL server on 'innodb.levonline.com' (111) in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/forums/sources/Drivers/mySQL.php on line 61

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/forums/sources/Drivers/mySQL.php on line 64
ERROR: Cannot find database c0032300_innodb1
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/userC/c0032300/public_html/odla.nu/forums/sources/Drivers/mySQL.php on line 87

There appears to be an error with the Index database.
You can try to refresh the page by clicking here, if this does not fix the error, you can contact the board administrator by clicking here

Error Returned

We apologise for any inconvenience
Copycat
..
*Felix matte*
Jag fick inte ens fram startsidan... kom upp felmeddelande...kanske var det samma som du fick...jag tittade inte så noga. rolleyes.gif
Gåsis
Det var nog nåt allmänt fel för jag fick samma meddlande. Kanske var vi för många som tittade på perennerbjudandet laugh.gif

/Åsa
Snöflinga
Samma här, tänkte att nu har yttre virusrymden anfallit unsure.gif men efter några försök gick det bra........
Sylvia
Nej då, det var webbisen som just då grejade med servern... nu går det bra igen.
cic
Ja, nu e allt lugnt igen.. biggrin.gif
Eva i Skåne
Vilken lättnad laugh.gif
Jag såg framför mig hur sidan skulle ligga nere i flera dagar och många av oss skulle insjukna i, för läkarkåren okända symtom, dvs odla-abstinens. laugh.gif
cic
CITAT (Eva i Skåne @ 30-03-2005, 22:17)
Vilken lättnad laugh.gif
Jag såg framför mig hur sidan skulle ligga nere i flera dagar och många av oss skulle insjukna i, för läkarkåren okända symtom, dvs odla-abstinens. laugh.gif

Hemska tanke!! ohmy.gif laugh.gif
Gunvor Nilsson
Jag hade precis gjort ett inlägg och skickade det och fick fram samma gallimatias och undrade om det var jag som sabbat forumet unsure.gif

/Gunvor
TeliaNet
varför köra PHP? huh.gif
kör ASP på SQL:en!
man lär ju sig databashantering med ASP till SQL.
cic
CITAT (TeliaNet @ 30-03-2005, 23:07)
varför köra PHP? huh.gif
kör ASP på SQL:en!
man lär ju sig databashantering med ASP till SQL.

huh.gif blink.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Om jag hade hört dig säga vad som står ovan hade jag hört: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla ...

wacko.gif wacko.gif wink.gif

laugh.gif
Bettson
Man är väl alltd lte rädd för att det skall vara några läss datorn.

Det verkar ha varit lite läss här och där.

Kolla Tv tablåerna på boxer. Vissa kanaler står programmen uppsatta dubbelt.

Häromdagen så fick jag dubbla räkningar skickade med postens e-brev.
Alltså samma räkning men dubbelt i två olika kuvert. Man blr lite fundersam. Posten har ju svårt att få fram de vanlga breven men e-breven kommer dubbelt. laugh.gif laugh.gif

Vissa andra grejor jag sett på nätet har också varit dubbla senaste veckorna. Är det någon annan som har märkt nåt? wacko.gif
TeliaNet
nej.
virus utmärker sig inte så.
det handlar troligen om ett fel på browsern el. operativet.
Bettson
CITAT (TeliaNet @ 31-03-2005, 19:13)
nej.
virus utmärker sig inte så.
det handlar troligen om ett fel på browsern el. operativet.

Det är det säkert!

Fast jag känner bara till löss. Använder det som benämning på allt som inte funkar i datorn. Ungeför som min man som alltid benämner alla blommor som hibiskusar. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Berith
CITAT (Sylvia @ 30-03-2005, 22:05)
Nej då, det var webbisen som just då grejade med servern... nu går det bra igen.

Karlar ska inte ha fri tillgång till skruvmejslar om dom inte vet vad dom gör, det har jag alltid sagt. Ibland blir det bra.... men ibland går det käpprätt åt skogen. rolleyes.gif wink.gif
*Felix matte*
CITAT (Berith @ 01-04-2005, 07:58)
CITAT (Sylvia @ 30-03-2005, 22:05)

Karlar ska inte ha fri tillgång till skruvmejslar om dom inte vet vad dom gör, det har jag alltid sagt. Ibland blir det bra.... men ibland går det käpprätt åt skogen. rolleyes.gif wink.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon