Full version: tamarind-tokeri?
abborrmaster
Jahaa jahaa.. När jag sådde mina tamarindtjohejsan var det ingen som visstte nåt om det men nu e det värsta rushen.. Och det e oldwolfie som e kunskapskällan eller hur ligger det till?

rolleyes.gif /Simon
yla
jasså o de va jag som trodde du visste mest jag visste juinte ens va de va jag hade förrän du visade bilden du målat
jag e ju som du o stoppar allt i jorden
fast me den skillnaden att jag inte alltid vet vad de e
abborrmaster
som om jag vet de... tongue.gif

Jag frågade vad det var jag hade stoppat jorden och fick johannesbröd som svar så då trodde jag att det var johannes bröd men sen visade det sej vara tamarind tongue.gif

/Simon
yla
jag trodde också att de va johannesbröd eftersom jag tyckte de såg så ut altså fröskidan ,men man kan ta miste smile.gif laugh.gif
mina alrunor har grott på mindre än två veckor trots att de stod grotid fem till femtom månader ....de tycker jag e JÄTTEKUL...ska bli toppen då jag kan skola om dom ,,,.fyra har kommit upp av sex så jag väntar lite så resten får gro
dessutom har jag åtta olika chilisorter som kommit upp alldeles väldigt under belysningen på diskbänken ,,härligt är det när det gror överallt

ska bort ett tag så resten ska sås när jag kommer hem ,min granne får ett fasligt sjå att se till att allt överlever men hon e snäll o jag tror hon fixar det ,,,,,,jag komer längta hem till mina bebisar

wub.gif wub.gif rolleyes.gif
abborrmaster
haha... Jag e omringad av dem alla!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon