Full version: i morgon
peterinas
sja vi grilla fläskfile och göra potatis gratän OM vädret vill sig . så gott med grillat då är det iaf sommar smile.gif
pejori
DÅ ÄR DET SOMMAR!!!!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
vad härligt det låter biggrin.gif biggrin.gif
hera
Jag tänkte faktiskt samma tanke i dag men jag har fortfarande för mycket snö.

Nu blir jag lite avis
sleep.gif sleep.gif sleep.gif sleep.gif
pimpim
Förra helgen grillade vi och det är planerat för imorgon också...mums.
Betty
CITAT (peterinas @ 01-04-2005, 15:37)
sja vi grilla fläskfile och göra potatis gratän OM vädret vill sig . så gott med grillat då är det iaf sommar smile.gif

Vi hade vår grillpremiär på Långfredag, skottade upp en liten plats vid altanen för grillen och sen hade vi sommarkänning när grilldoften sakta spred sig omkring oss, trots ett snödjup på ca 30 cm i hela trädgården. biggrin.gif
Blomstertanten
Hade premiärgrillning på långfredagen här !
Och vi behövde inte ens skotta fram grillen ! biggrin.gif
TeliaNet
jag grillade en enorm flinta idag.
steken låg på grillen i över 1 timme.
den fick nästan inte plats och den var inte klar inuti så jag fick steka på spisen den det sista.
vi var 3 personer som åt på den och är mätta fotfarande, nu ligger en bit kvar i kylskåpet.
*Felix matte*
Köpte Flintastek idag...blir till att grilla imorgon efter tårtkalaset tongue.gif
zaaritha
Nja--här ska vi nog ej ens tänka på grilla!!! sad.gif
BjursBerit
I morgon ska vi ha våran årliga fisketävling med grillning.Detta har vi nu haft i, jag tror, i 7 år så det har blivit en tradition att vi samlas hos oss, kompisgänget, och umgås hela dagen, alla har med sig vad dom ska grilla på dagen sen bjuder vi på middag och alla sover över. I fjol sov 12 personer över.Fisk?? Det får vi i massor SMÅ aborre och mört, syrran fick faktiskt en gädda ifjol på pimpelfiske, så hon vann vårat vandringspris, en j-a ful fisk!!! biggrin.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon