Maggan H
I morse när jag kom upp hade min man lämnat en lapp i köket där följande stod: 'En katt har varit inne i växthuset och härjat, såg den genom fönstret'. GUD HJÄLP var min första tanke, kunde se förödelsen överallt, nervälta krukor, nerkissade rutor och bortsprätt jord för mitt inre öga. Vågade inte ens titta ut innan jag rusade ut i morgonskorna. Precis när jag tog i dörren till växthuset slog det mig:1:a april! Grr, visst var det elakt, han vet att det är mitt skötebarn han skojar om, men men, hämnden är ljuv.
Boxer
biggrin.gif Hitta på något riktigt "elakt" och meddela sedan hur det har gått. smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Huuuu, vilket gräsligt skämt, jag kan riktigt känna din panik....hoppas du har hittat på något hemskt som straff biggrin.gif / helen
Ani
tongue.gif maken här hemma försökte också. Men han tog fel blomma att skämta om. Han kom in och sa att rådjuren hade ätit upp alla påskliljor..smile.gif Deeeeeet gick jag inte på. wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon