Ullet
var hittar jag jätterams? Förra sommaren fann jag den ingenstans och i sommar vill jag bara ha den. laugh.gif Någon kunnig människa därute som finns i närområdet som vet var jag kan få tag i en planta?
Helen i Piteå Zon 5
Har du kollat hos Rydlinga Handelsträdgård? Sen kommer ju det att vara växtmarknad i Burträsk där bla. Lökarna och Märta Eklund kommer att delta, Kerstin zon 5-6, kan informera mer om den. /Helen
Farbro-Barbro
Jag köpte Jätterams på Björsbyns Handelsträdgård här utanför Luleå förra sommaren.

Mvh Farbro-Barbro
zaaritha
Blomstergården
Ullet
Helen; jag ska kolla m Kerstin om hon vet. Kikade på Rydlinge förra året o fann den inte, men jag var kanske dålig på att leta?

Farbro-Barbro. Luleå? Hm, få se om jag har ngn däruppe som skulle kunna hjälpa mig.

Zaaritha: Blomstergården? Var ligger det här i närheten? *tycks inte känna igen* wub.gif Blomsterslottet har vi ju men jag har inte sett den där heller.
kerstin z5-6
Blomstergården har postorder -uddevalla
varning livsfarlig länk smile.gif
Annars brukar nog Rydlinge ha den o Märta med ibland smile.gif
Tyvärr har verberge best redan gått iväg -där finns den med ..

Livfarlig länk Blomstergården

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Helen i Piteå Zon 5
Blomstergården http://shop.blomstergarden.se/index1.php
Här kan du köpa massor av fina plantor till bra priser. /Helen
kerstin z5-6
laugh.gif
Ullet
Okej, anmäler mig härmed frivilligt som dagens puckokork! laugh.gif laugh.gif Jag har mer mage än hjärna just nu, klart jag vet vad Blomstergården är, det klaffade inte riktigt! *flinar o skakar på huvudet*
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon