Full version: Snusblandningar...
abborrmaster
Det finns ju såna där snusblandningar på ett par kg som manblandar med karbonat eller vad de e.. Allså färdigmalen råtobak karbonat eller vad de hette och ev. smakoljor.. Osså låter man stå ett dygn eller nåra dar... Det blir BETYDLIGT billigare än lösa dosor eller rullar med dosor...

Min fråga är om någon har erfarenhet? *host*ingemar*host* Blir det gott eller blir det ofta knäppt och konstigt?

Intresserad av svar, för det måste ju vara samma procedur sen i höst när jag skördat och malt mina tobaksplantor!

/Simon
Monica M zon 4
Höll inte trubaduren Bengt Sändt på med snusblandningar? Testa och sök på hans namn. smile.gif
abborrmaster
joo jag har läst hans bok SNUS oxå!
Monica M zon 4
Fanns det inga bra tips i den då? Själv kan jag inte bidra med några tips alls. Snusar inte själv. tongue.gif
abborrmaster
hehe jora... Grejen e bara den att jag ville bara höra en mindre objektiv syn på huruvida blandningen blev lyckad eller ej smile.gif

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon