Full version: Bokat resa!
Kakaduan
Äntligen är allt klart - jag har fått bokningsbekräftelser för både flygbiljetter och hotellrum i New York. Sticker 27 maj och det ska bli såååå skönt! Tidigare gånger har jag åkt i början av maj och då har jag nästan svimmat när jag har gått i central park och sett alla julrosorna. Blir spännande att se vad som blommar lite senare.

Blir bjuden på hela kalaset av mina snälla chefer. Gratis smakar bäst!

Kakaduan
GoSatta
var jobbar man då? behöver ni mer personal? wink.gif
Kakaduan
Var man jobbar? Som sekreterare på advokatbyrå. Och du vill inte jobba här smile.gif om du inte är masochist.
Tro mig - jag har förtjänat en "gratis" resa tio gånger om!

Övertid, övertid, övertid och så lite övertid!

Men mina chefer är världens gulligaste och jag vill inte byta bort dem!

Kakaduan
lotta_
CITAT (Kakaduan @ 05-04-2005, 09:27)

Bra att du blir kompenserad med sådana trevligheter som resor, då är det lättare att "hålla ut" men försök ändå att vara rädd om dig.

Njut av resan!
Betty
CITAT (Kakaduan @ 05-04-2005, 09:27)
Tro mig - jag har förtjänat en "gratis" resa tio gånger om!

Grattis, trevlig resa! smile.gif Och glöm inte att berätta vad som blommade, sen när du kommer hem igen! smile.gif
Sulawesii
wub.gif Aaaaviiis...... är jag. Men ha det sååå kuuul over there! smile.gif
mulle
Trevlig resa! Jag ska dit i höst - kan du inte hålla utkik efter butiker med trevliga trädgårdsprylar....?
Njut!
Mulle
Caprice
Passa på att se någon musikal.. / teateruppsättning..!

Trevlig resa!

Caprice
rutis
Åh, jag vill oxå ha en bra chef sad.gif
farbror B
skriv upp mej på listan också, listan över männiksor som vill ha bra chefer alltså.... rolleyes.gif
amaira
Så underbart härligt Kakaduan!!! wub.gif Grattis!
Kathy
JätteGrattis till resan, Kakaduan, du har gjort dig förtjänt av den. wub.gif
Kakaduan
TUSEN TACK för alla glada hälsningar!

Såg en trevlig trädgårdsbutik första gången jag var där, men det var mest lite tyngre saker som är svåra att få hem. Växter, krukor, etc. Men klart att jag kollar efter bra tips!

Musikal tänker jag inte se faktiskt. Såg en sist och det var DYRT! Ni vet, den där filmen Allt eller inget - om arbetslösa killar som börjar strippa? Den såg jag som musikal och den var bra. Vi var vid TKT-kioskerna på Times Square samma eftermiddag och köpte biljetter för halva priset - då gick det på 500:- per person. Efter det klagar jag aldrig över svenska priser. Metropolitanoperan kostade minst en tusenlapp!

Kakaduan
wolkenkrabber
hoppas du får en stört skön semester, glöm bara inte att ta kort wink.gif så vi kan "resa" till new york med biggrin.gif
ninnisky
CITAT (Kakaduan @ 05-04-2005, 09:23)
Blir bjuden på hela kalaset av mina snälla chefer. Gratis smakar bäst!

hhmmmhmhmhmh - lyckliga dig rolleyes.gif rolleyes.gif
(sådana mutor vill jag också få)

Ta riktigt många bilder så vi får gotta oss i denna underbara stad!
Nyligen hemkommen vill jag åka snart ingen wub.gif wub.gif wub.gif
Kakaduan
Å nu har jag bokat en resa till! Till Amsterdam! Åker dit i månadsskiftet april/maj och hoppas att vädret är fint och att alla blommor blommar!

Det ni!

Kakaduan
mulle
Alla blommor blommar alldeles säkert!!!!
Njut!
Mulle
amaira
Du har väl kamera!!!???

Jag rekomenderar digitalkamera - så att jag får se dina foton och reseskildringar sleep.gif .
Kakaduan
Jepp! Jag har digitalkamera!

Var en kortis i Amsterdam i höstas. Då såg jag bland annat en rabatt (mest en fyrkant med gräs i) där de placerat massor av halvmeterstora bronsödlor. Varaner tror jag. Urhäftigt! Det skulle jag vilja ha hemma!

Kakaduan
Sulawesii
Hm.... vissa har det bra..... *avis*

smile.gif
mulle
Kakaduan, hur var det i NYC???
Hittade du någon läcker trädgårdsbutik?
Nu är det mindre än två månader tills jag ska resa och jag har börjat jaga gardens centers på nätet men det är hopplöst då man inte kan stan!
Alla tips mottages därför med största ödmjuka tacksamhet!
Mulle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon