Full version: Trädgårdsbilder
Ann
Min kamera har inga finesser, varken åt det ena eller det andra hållet. Och "digital" kan den inte ens stava till. Måste det vara sådana nymodigheter för att få in en bild. Måste man ha hemsida, för att få med bild. Hur sjutton gööör man? wacko.gif Ann
Hans i Mälardalen
Hej

Om din kamera inte är digital så kan du få digitala bilder på två sätt.
1. Du beställer att få dina bilder på en cd vid framkallningen.
2. Om du har en scanner så kan du scanna dina fotografier. Då kommer de som filer på din dator.

Jag vet inte om Ingemar har fixat så att man kan ta bilder från sin dator ännu. Jag hade själv tänkt prova snart, så jag kan ge besked. Risken är att de måste ligga ut på internet för att det ska fungera.

MvH
Helen i Skåne
[FONT=Geneva][SIZE=1]Man kan ladda upp bild till sin signatur direkt från datorn...men det var kanske inte det du menade? Har inte hunnit kolla hur det är med andra bilder. Detta är JÄTTEKUL!

Apropå Fågelmataren så är det full fart vid serveringen, alla möjliga sorter. Roligt att titta på till frukosten smile.gif
Höstkram till dig Ann!

Helen biggrin.gif
Berith
Om jag har förstått det hela rätt så är det bara sin signaturbild man kan ta direkt från sin dator, andra bilder måste ligga på nätet. Eller...? unsure.gif
Helen i Skåne
Hmmm ja det ser ut så, det kanske kommer... rolleyes.gif
Inga från Närke
CITAT (Ann @ 03-11-2002, 16:14)
Min kamera har inga finesser, varken åt det ena eller det andra hållet. Och "digital" kan den inte ens stava till. Måste det vara sådana nymodigheter för att få in en bild. Måste man ha hemsida, för att få med bild. Hur sjutton gööör man? wacko.gif Ann

Hej Ann
Har heller ingen fin kamera. Beställer alla mina bilder på CD sedan kan man lägga in dem gratis på någon sida. Som jag har på Yahoo ett fotoalbum men det finns ju flera ställen man kan lägga in på utan att ha en egen hemsida.
När du fått in dem där kan du bara länka ellerså till detta formu.
Lycka till. tongue.gif
Ann
Tack för alla trevliga svar, ska begrunda dom alla. Ann

" Ibland så tror jag att jag precis förstår allt, sedan återfår jag medvetandet" blink.gif
Ann
CITAT (Helen i Skåne @ 03-11-2002, 18:19)
[FONT=Geneva][SIZE=1]Man kan ladda upp bild till sin signatur direkt från datorn...men det var kanske inte det du menade? Har inte hunnit kolla hur det är med andra bilder. Detta är JÄTTEKUL!

Apropå Fågelmataren så är det full fart vid serveringen, alla möjliga sorter. Roligt att titta på till frukosten smile.gif
Höstkram till dig Ann!

Helen biggrin.gif

Hej! Tack för kramen, här får Du en tillbaka wub.gif wub.gif

Massor av fåglar vid fågelbordet, dom hälsar och säger att dom väntar på en snofsigare restaurant. laugh.gif Ann
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon