Full version: måste bara berätta
yla
idag upptäckte jag att det finns ett litet hus i rutan här där hemsidesadressen står smile.gif smile.gif
jag har aldrig märkt den förut wub.gif sad.gif
ibland undrar jag om de beror på att jag e alldeles blind eller att den kom dit just idag eller ialafall nyssens unsure.gif
fast himla bra e de för då behöver man ju inte gå in i profilen för o hitta så jag e glad vare sej den va där förut eller inte ,,,fniss
man e nog lite koko ändå unsure.gif
men idag har jag gjort en ny bild på min site o e de nån som vill se den så klicka här
ha de bra i vårruset
*Felix matte*
Gomorron! biggrin.gif
Vad underbart fågelkvitter wub.gif och vilka fantas (i)tiska djur tongue.gif
Här är marken mest vit men det börjar synas en del bara fläckar.
Jag kanske har fel glasögon på för jag ser inga enhörningar wink.gif laugh.gif
trots att barnasinnet finns kvar biggrin.gif
Får kika på dina och på dotterns som hon har tatuerad på armen
tongue.gif
yla
CITAT (Felix matte @ 16-03-2003, 07:14)
Gomorron! biggrin.gif
Vad underbart fågelkvitter wub.gif och vilka fantas (i)tiska djur tongue.gif
Här är marken mest vit men det börjar synas en del bara fläckar.
Jag kanske har fel glasögon på för jag ser inga enhörningar wink.gif laugh.gif
trots att barnasinnet finns kvar biggrin.gif
Får kika på dina och på dotterns som hon har tatuerad på armen
tongue.gif

jamen enhörningar kan ju se ut hur som helst eftersom dom är sagoväsen o existerar i betraktarens ögon
laugh.gif biggrin.gif tongue.gif smile.gif
fast jag e säker på att din dotters tatuering inte e helt lik mina enhörningar

jag tror att de skulle hjälpa med rosafärgade glasögon:D :lol:för att se dom ute i naturen o så ska man smyga förstås laugh.gif
det är iallafall bofinken som kvittrar ifall du undrade smile.gif laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif
kramis
Annki
Åh! Jag blir så GLAAD av fågelkvitter! wub.gif Och dina bilder är så vackra... Visst har vi en trollskog på Södertörn? Lyckliga oss.

Förra året höll jag på att köpa en CD i WWF-boden på mässan innehållande alla nordens fåglars sång. Men jag tordes inte - rädd för att mina undulater ska bli schizofrena. Men nu har de ätit upp både min trädgårdshalmhatt och en av mina pelargoner. Så i år inhandlar jag fågelsångs-CD:n. Och om de tänker äta upp något mer, kommer jag att spela upp sången från någon stor, farlig pippi för dem!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon