|
Jag börjar känna mig "överkörd"  . Det verkar som om "alla" är där på för mig fel dag. Är det verkligen ingen jag har chans att springa på på söndagen??
kerstin z5-6
05-04-2005, 12:26
Eftersom jag är där fre OCh LÖ skrev jag Fredag Lö i Aots monter 12-14 Men nog är nån där sö med? ..
wolkenkrabber
05-04-2005, 12:39
lördagen
Monica M zon 4
05-04-2005, 13:11
Ingen dag alls!  Snyft!
cinis74
05-04-2005, 13:22
Torsdag!!! *längtar*
Åh, jag hade bestämt mig för att jag inte skulle gå för att ekonomin tryter, men så sprang jag på en fribiljett så nu blir det mässa trots allt! Jag är så glad! Jippe jippe rajraj!
ons+tor+fre+lör+sön är jag där hoppas jag får lite ansikten på alla konstiga loggor från odlas forum... Här finns köttätarna...!
Susanna
05-04-2005, 19:12
Jag kommer att vara där på torsdagen. Sedan åker jag till landet på fredag morgon för att plantera allt jag köpt
Fredag och lördag.... för säkerhets skull...
fredagen
Gunvor Nilsson
05-04-2005, 21:10
Fredag! /Gunvor
CITAT (Monica M zon 4 @ 05-04-2005, 14:11) Ingen dag alls!  Snyft! Inte jag heller men ser fram mot rapporter därifrån.
Tänkte åka på fredag med buss från Enköping, men den var fullbokad. Ska ändå på bankbesök. På lördagen fyller äldsta dottern 25 år, Niemi- här. Om jag inte hinner på torsdag, får det bli på söndag. Har verklogen sett fram emot ett besök.
Caprice
06-04-2005, 13:29
Blir nog torsdag för mej...
Caprice
Torsdag för mig. Jag har ingen knapp men jag kan titta efter er som har knappar. Jag ska försöka låna en barnvagnssulky att lägga varorna i för mina armar brukar vara helt förstörda efter en dag på Mässan. Hälsningar Ingis
Åsa, mälardalen zon 2
06-04-2005, 14:50
CITAT (Ingis @ 06-04-2005, 15:46) Torsdag för mig. Jag har ingen knapp men jag kan titta efter er som har knappar. Jag ska försöka låna en barnvagnssulky att lägga varorna i för mina armar brukar vara helt förstörda efter en dag på Mässan. Hälsningar Ingis Det finns inlämningsställe där man kan förvara sina saker medans man handlar mera så man måste inte släpa runt på allt. Iår finns förvaringen på 2 ställen har jag hört, det är en skolklass från säbyholm som håller i detta det kostar inget att förvara sina varor men man får gärna ge dricks till eleverna (som går till klassens skolresa).
Jag och en till från Odla är där på söndag. Själv har jag inte skaffat någon knapp men jag får låna en - utan namn så klart
CITAT (Åsa @ mälardalen zon 2,06-04-2005, 15:50) Det finns inlämningsställe där man kan förvara sina saker medans man handlar mera så man måste inte släpa runt på allt. Iår finns förvaringen på 2 ställen har jag hört, det är en skolklass från säbyholm som håller i detta det kostar inget att förvara sina varor men man får gärna ge dricks till eleverna (som går till klassens skolresa). Okey, det låter ju jättebra.
kerstin z5-6
06-04-2005, 16:07
Du får se det positivt -du som är där sö får vara med på rean .. den missar jag i år
Annie-72
06-04-2005, 20:36
Lördag, hurra  . Det ska bara bli hur kul som helst!!//Annie
Lördag eller söndag! ...om nu sambon går med på att agera chaufför... *hrrmf*
Eleanor
07-04-2005, 21:44
Jag kommer att vara där på söndag (med Sanna!). Knappen kommer också att sitta på!
...jag satsar på söndagen...har aldrig varit på mässan förut...hur dags börjar rean?  (knappen sitter inte på men väl hatten  )
LisaPalm
08-04-2005, 08:51
Jag var där igår (torsdag). Åkte buss från Örebro. Förrut har jag alltid åkt på lördagar,men nu upptäckte jag att det är mycket mindre folk på torsdagen. Det var rätt skönt att slippa trängas. Jag känner mig lite missnöjd i år,det fanns inte så mycket fina planteringar som det brukar . Det är ju en del av nöjet . hoppas att det blir bättre nästa år
Jag var också där igår (torsdag). Såg inte en enda med Odla.knapp, men det är klart det fanns så mycket annat att titta på. Förälskade mig i en jättemyra i gjutjärn. Alldeles för dyr för mig.
Fungerade jättebra med Pryl- och plantinlämningen.
Köpte lite böcker, "pellisar", nävor bl. a. Så lite trädgårdspynt. I år blev det en nyckelpiga istället för en groda. Trött i fötterna på kvällen men det är det värt. Jag skulle gärna gå en dag till.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|