Sollan
Mina blå bergsvallmo i kylen börjar visa nackarna (två...) ska jag ta ut dem NU???
kerstin z5-6
Du kan låta ytterligare nån gro -hade du haft växthus hade jag sagt ja .. men ..
Se till att de står på din svalaste plats sedan -finns ännu svalare ställe nattetid är det en fördel övervattna inte ... gu vad jag tjatar blink.gif blink.gif blink.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Airamya
CITAT (kerstin z5-6 @ 05-04-2005, 20:49)
... gu vad jag tjatar blink.gif blink.gif blink.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Jaa, du är för hemsk!!
.... men utan dig är det nog åtskilliga växter som aldrig skulle se dagens ljus så vi är oootroligt glada över ditt tjat

wink.gif tongue.gif
Airamya
(viskar: jag hoppas du förstår att jag inte menar på allvar att du är hemsk...?)
Sollan
Håll rejt, då åker nacken (väldigt liten) in i kylen igen. Funderade på att ställa dem i svala källaren, problemet är att sambon måste börja fixa där. Förmodligen måste allt stå kvar i rumstemp.....
kerstin z5-6
Har en känsla av att sambon snart kommer att klaga på mej smile.gif

Haha -ok då tjatar jag vidare då laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon