Full version: En förtrollad afton
Snöflinga
Födelsedagspresent från sonen: först kinakrog Changhai, 2 timmars matupplevelse och mycket gemytligt småprat

Sedan 3 timmars föreläsning av Kay Pollak om att växa genom möten, aldrig har tre timmar gått så fort rolleyes.gif Det var mycket skratt och eftertanke, bara helt fantastiskt bra, så jag säger bara, gå och lyssna och sug i er om ni har möjlighet ......
Sulawesii
Vilken perfekt present! Både mat och livskunskap!
amaira
CITAT (Snöflinga @ 06-04-2005, 00:39)
Födelsedagspresent från sonen: först kinakrog Changhai, 2 timmars matupplevelse och mycket gemytligt småprat

Sedan 3 timmars föreläsning av Kay Pollak om att växa genom möten, aldrig har tre timmar gått så fort rolleyes.gif Det var mycket skratt och eftertanke, bara helt fantastiskt bra, så jag säger bara, gå och lyssna och sug i er om ni har möjlighet ......

Kay Pollak är bara superfantstisktBRA wub.gif wub.gif wub.gif .
En UNDERBAR människa!!!
ah56
Min mamma bjöd både mig och min dotter på Kaj Pollak för ett par år sedan. Vi åkte till Jönköping.
Han är fantastiskt duktig.
*solis*
Vilken härlig afton ni hade wub.gif

Jag skulle mer än gärna lyssna på denne mannen, har en av hans böcker och tycker mycket om den wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon