Full version: Odlas erbjudande
lisselbo
Fick syn på Odlas erbjudande om Pelargoner.
Har försökt att intala mig själv att det börjar bli fullt nu, men nä då.
Kunde inte låta bli, 5 sorter blev det.
Får nog ha skygglappar på mig snart.
~Marie~
Copycat
Hejsan Marie ! Jag har tagit för vana att INTE öppna mailen när det kommer ett erbjudande, på så sätt slipper jag sitta där med en massa som ändå inte får plats. wub.gif tongue.gif
lisselbo
Men jag är ju så nyfiken sad.gif
Betty
Jag har inte heller plats för mer - försöker jag intala mig...
Men så är det ju så här...: Finns det hjärterum så finns det stjärterum! wub.gif
Klart dom ryms, de är ju så fina och de ska ju vara ute sen - och där finns ju plats... visst!!? rolleyes.gif
Det blev Hängpelargon - Maspalomas 02, Zonalpelargon - Ice Princess och
Änglapelargon - Burgundy. Det kommer att bli så fint så! wub.gif wub.gif biggrin.gif
Airamya
Så länge man har gräsmatta kvar så finns det ju plats... wink.gif
lisselbo
Jag beställde:

Contrast
Fireworks Scarlet
Albina Nova
Tomcat
W. Langguth
Berith
Aaaha! ohmy.gif Det var det här som Göran C pratade om i en tidigare tråd... att några fick erbjudandena tidigt, och nästa gång senare. Har inte fått nåt om pelargoner än, men det gör inget. biggrin.gif Jag tog hellre emot perennerbjudandet bland dom första!
fruberglund
Gillar inte pelargoner så ni får gärna köpa min ranson smile.gif

Fast det fanns faktiskt rätt fina...NEJ, jag är nere i tillräckligt många träsk!
Betty
CITAT (Berith @ 08-04-2005, 07:17)
Aaaha! ohmy.gif Det var det här som Göran C pratade om i en tidigare tråd... att några fick erbjudandena tidigt, och nästa gång senare. Har inte fått nåt om pelargoner än, men det gör inget. biggrin.gif Jag tog hellre emot perennerbjudandet bland dom första!

Så nästa år får du perennaerbjudandet bland de sista och pelargonerbjudandet bland de första... tongue.gif biggrin.gif
Eva i Skåne
Har ännu bara tagit en hastig titt på pelargonerbjudandet, men visst MÅSTE jag beställa laugh.gif

Det gäller förstås att inte vänta för länge så läckerbitarna tar slut.
Kanske jag beställer ihopa med en kompis så kan man få råd med flera sorter...

I torsdags fick jag mina perenner och de såg mycket fina ut.
Nu står de under fiberduk i stora krukor på min terass. Har liksom inte rabatterna klara för att gräva ner dem ännu sleep.gif
virrevarv
Jag fick oxå erbjudandet om Pelargonerna... *suck*
Jag har precis övertygat min gubbe om att vi faktiskt har nytta av de senaste perennerna jag beställde och att jag vet PRECIS var jag ska ställa dom....
Det enda raka är väl att sluta prenumerera på nyhetsbreven...
ah56
F. Headley
Melosilver
Ice Princess
Nevada
Ria
Burgundy
Fireworks Light pink
Amethyst 2000
Blev det för mig - och jag har bara en balkong.
Tänkte dela med mig till döttrarna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon