Fick syn på Odlas erbjudande om Pelargoner. Har försökt att intala mig själv att det börjar bli fullt nu, men nä då. Kunde inte låta bli, 5 sorter blev det. Får nog ha skygglappar på mig snart. ~Marie~
Copycat
07-04-2005, 20:33
Hejsan Marie ! Jag har tagit för vana att INTE öppna mailen när det kommer ett erbjudande, på så sätt slipper jag sitta där med en massa som ändå inte får plats.
lisselbo
07-04-2005, 20:44
Men jag är ju så nyfiken
Betty
07-04-2005, 20:54
Jag har inte heller plats för mer - försöker jag intala mig... Men så är det ju så här...: Finns det hjärterum så finns det stjärterum! Klart dom ryms, de är ju så fina och de ska ju vara ute sen - och där finns ju plats... visst!!? Det blev Hängpelargon - Maspalomas 02, Zonalpelargon - Ice Princess och Änglapelargon - Burgundy. Det kommer att bli så fint så!
Airamya
07-04-2005, 21:07
Så länge man har gräsmatta kvar så finns det ju plats...
lisselbo
07-04-2005, 22:43
Jag beställde:
Contrast Fireworks Scarlet Albina Nova Tomcat W. Langguth
Berith
08-04-2005, 06:17
Aaaha! Det var det här som Göran C pratade om i en tidigare tråd... att några fick erbjudandena tidigt, och nästa gång senare. Har inte fått nåt om pelargoner än, men det gör inget. Jag tog hellre emot perennerbjudandet bland dom första!
fruberglund
08-04-2005, 06:36
Gillar inte pelargoner så ni får gärna köpa min ranson
Fast det fanns faktiskt rätt fina...NEJ, jag är nere i tillräckligt många träsk!
Betty
08-04-2005, 11:27
CITAT (Berith @ 08-04-2005, 07:17)
Aaaha! Det var det här som Göran C pratade om i en tidigare tråd... att några fick erbjudandena tidigt, och nästa gång senare. Har inte fått nåt om pelargoner än, men det gör inget. Jag tog hellre emot perennerbjudandet bland dom första!
Så nästa år får du perennaerbjudandet bland de sista och pelargonerbjudandet bland de första...
Eva i Skåne
10-04-2005, 19:02
Har ännu bara tagit en hastig titt på pelargonerbjudandet, men visst MÅSTE jag beställa
Det gäller förstås att inte vänta för länge så läckerbitarna tar slut. Kanske jag beställer ihopa med en kompis så kan man få råd med flera sorter...
I torsdags fick jag mina perenner och de såg mycket fina ut. Nu står de under fiberduk i stora krukor på min terass. Har liksom inte rabatterna klara för att gräva ner dem ännu
virrevarv
10-04-2005, 20:42
Jag fick oxå erbjudandet om Pelargonerna... *suck* Jag har precis övertygat min gubbe om att vi faktiskt har nytta av de senaste perennerna jag beställde och att jag vet PRECIS var jag ska ställa dom.... Det enda raka är väl att sluta prenumerera på nyhetsbreven...
ah56
10-04-2005, 22:38
F. Headley Melosilver Ice Princess Nevada Ria Burgundy Fireworks Light pink Amethyst 2000 Blev det för mig - och jag har bara en balkong. Tänkte dela med mig till döttrarna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.