Full version: Trädgårdsmässan
Sollan
Var på mässan idag och spanade i vild förtvivlan efter knappar...men icke en knapp i sikte.
Eftersom det är så förpipplat mycket folk så kunde man kanske ha en mötesplats någonstans?
Förslagsvis vid huvudentrén vid ingången (bredvid restaurangen) till hall B (den mindre) vid 11 taget så där...
Någon som kan och vill?
kristerh
Jag var oxså där med knappen i högsta hugg, men jag såg inte en enda, Adrian sa att några hade varit hos honom och ett par inte hade haft knappar, fy på er! hade räknat med att få träffa några men som sagt inga knappar, jag var där mellan 11,00 och 17,30 man tycker att man borde sett någon knapp, men det är som jag sa till min kusin som var mitt sällskap att man tittar ju på vad som finns i butikerna o montrarna, och då är det lätt att missa att glo på folk o leta efter knappar rolleyes.gif
krister
MoniqueÖ
Utan egen knapp...men träffade på Caprice & Gunvor, å Adrian såklart. Kul att se er live tjejjer!

Såg Sollan med kompisar i B-hallen men ni var upptagna med annat så jag ville inte störa.

Men annars såg jag ingen. Men det kanske kommer fler i morrn, så ge inte upp.

Jag gav upp efter 4 timmar idag. För mycket folk och trångt vid de montrar man skulle vilja komma närmare till, men nu har jag iaf varit där igen och kommer nog att gå nästa år, men för iår får det räcka.

/Q
Virgo
CITAT (MoniqueÖ @ 08-04-2005, 22:07)
Utan egen knapp...men träffade på Caprice & Gunvor, å Adrian såklart. Kul att se er live tjejjer!

Inte visste jag att Adrian är en tjej! ohmy.gif tongue.gif
MoniqueÖ
Nä e han juu ente! Blev lite fel där! Men långt hår har han iaf...Å fantastiska växter!

/Q
Sollan
Kanske man ska ha en strut på skalln i allafall...? Med knappen högst upp.
Hoppas man träffas i morgon i alla fall!
Exotic
jag var där i går fredag hela dagen såg inga knappar..
ingmet
Jag var där på lördag förmiddag, iförd knapp.. spanade efter likasinnade men såg ingen.... sad.gif
Charlotta
Hej Sollan *vinkar*
det var jag som stoppade dig i lördags när jag såg din odla-knapp som jag läst om här. Själv var jag ju knapplös, vaknade för sent ur vinteridet för att hoppa på knapptåget.

Charlotta
nina L
jag var där på fredag hela dagen men såg ingen odlaforumist, snyft, jag hade en knapp fram och en på ryggan bak, men ingen verkar ha sett mig ändå. Var också hos brutala blommor och köppte en växt, men ingen adrian var där. Tja om ett år är det ju mässa igen....Lol biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon