Full version: Paradise Hotel
zaaritha
En "såpa" som är slut!
Men; var det "Marre" som fick "en smäll" av Daphne??
Hängde ej med!!! unsure.gif
hera
smäll det tror jag inte,han spelade bara ett fult spel!
zaaritha
Det stod ju i GT att en deltagare fick en "käksmäll"--nyfiken!!
hera
jag såg ingenting när jag såg programet,
Det kanske var Gregory som var uppkäfftig ,det såg mna ju tydligt på tvn sista programmet
zaaritha
Detta skulle ha hänt efter att kamerafolket--när!--de slutade
filma!!
hera
Ok ,det kanske står i tidningen i morgon.
zaaritha
var väl "Marre"????????????
kristerh
Jag undrar vad han har för samvete, ena stunden var de överens om att dela på vinsten och sedan när han hade vunnit så behöll han allt själv wink.gif jag hade nog inte haft samvete till det.
Fast det var ju bra att det andra paret inte vann, olindas hantlangare var ju lika äckliga som hon wink.gif
krister
hera
det var ju tur att ej olinda vann i alla fall, som om hon skulle behöva pengarna.
Hon äger nämligen en hel ö själn som är värd 7 milj o en egen klädfirma.
Men hon kanske var där bara för att syka andra
kristerh
Ja, hoppas att man slipper se henne mer, med sina vackra läppar rolleyes.gif ena sidan hänger ner, hon borde som sagt få pengarna tillb.
krister
Magdis
Det var Marre som fick en käftsmäll av Daphne ja. Usch, jag tycker synd om henne att bli så totalt grundlurad. Okej om det bara hade gällt spelet och pengarna men hon var ju förälskad i honom till på köpet.
zaaritha
Ja--jag tycker att Marre bar sej j--igt dumt åt!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon