Satte mig vid datorn ikväll när jag kom hem efter en härlig semestervecka i Sälen och gissa om det var många olästa inlägg jag hade att roa mig med. Det värsta var bara att efter en liten stund i första avdelningen jag gick in i så försvann alla mörkgröna kuvert och blev ljusgröna - varför bidde det så i varenda avdelning var det straffet för att jag skolkat från forumet en vecka tro???
Eva St
Så blir det för mej också ibland! Lite irriterande när man vet att det finns olästa kvar. Man får leta på datum, men har man varit borta länge så tar det en stund....
Du har alltså samma bekymmer då är det kanske inget straff ändå för att jag skolkat en hel vecka - men du leta datum har jag gjort så ögonen far runt som klot i huvudet på mig det är ingen lek ska jag säga när man har en hel vecka att ta igen lovar att vara borta kortare tid nästa gång jag tar semester eller om det finns något annat bra tips månntro
Eva St
Ett tips är att ropa på
Ingemar!!
OK gör ett försök
I N G E M A R !!!!!!!!!
Eva St
Ingemar
16-03-2003, 23:19
Jag kan inte svara på vad det beror på mer än att det är samma sak som ska hända om man läser något och går ifrån forumet för att återvända senare, då ska de olästa vara markerade som lästa.
Det kan också hända om det går en viss tid man inte varit aktiv utan suttit och gjort något annat. Själv råkar jag ibland ut för det när jag öppnar alla avdelningarna i nya fönster. Mycket irriterande men jag har inte än kunnat komma på vad det beror på.
Detta hände när jag satt och hoppade mellan olika inlägg så jag var i hösta grad aktiv och hade inte gått ifrån datorn. Men då vet jag i alla fall att det inte berodde på något fel jag gjorde. Du fixar säkert detta med tiden också det mesta brukar du ju lösa suveränt!!!
Eva St
jag har också upptäckt att de blir så ibland som sagt besvärligt blir det
men vi får väl leva me de tess du hittar lösningen
heja Ingemar
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.