Joche
Hej allesammans, mitt första inlägg!

Jag har försökt få tag på P-Jord hos någon i Stockholm, men misslyckats totalt. Antingen vet de inte vad det är eller så försöker de få mig att köpa in planteringsjord istället.

Någon som vet ett försälningsställe för p-jord i Stockholmstrakten, helst söder om söder.
Smekajsa
Här kan du hitta återförsäljare av Hasselfors P-Jord

Hasselfors Garden

rolleyes.gif rolleyes.gif
Joche
CITAT (Smekajsa @ 10-04-2005, 10:30)
Här kan du hitta återförsäljare av Hasselfors P-Jord

Hasselfors Garden

rolleyes.gif rolleyes.gif

Jo, jag började med den listan. Men det visade sig att bara för att en affär är återföräljare av Hasselfors produkter betyder inte att de för alla varor.

Hortus i Farsta har mycket Hasselfors till exempel. Men inte p-jord, dock planteringsjord.

Jag skulle behöva veta en specifik affär som verkligen har p-jord för försäljning.
Sonja.S
Jag var på plantagen i Hässelby och där fanns både u och p-jord (är ganska säker på att det var det jag såg.) Kan du inte ringa runt och kolla, det spar lite tid. tongue.gif
jerpan
Stuvsta handelsträdgård
Joche
CITAT (jerpan @ 13-04-2005, 19:21)
Stuvsta handelsträdgård

Haha, det blir ju lite Pepes Bodega. Den handelsträdgården ligger 2 minuter bort...
Nicolina
Granngården i Arninge har p jord
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon