Full version: Avstressande
*solis*
Jag har funnit att när jag spelar på Shanghai-Dynasti spel så blir jag av med inre stress smile.gif

Kan sitta länge länge och bara spela biggrin.gif

Hur kan ni andra stressa av?
Betty
Om jag ska stressa av med ett spel så får det bli TAIPEI för det rogivande vågskvalpet, måsarna och hamnljuden i bakgrunden. smile.gif
Sulawesii
Om jag väl kommer mig för att meditera, så blir jag såååå avslappnad.
Rensa ogräs är också otroligt avkopplande, men, då måste det vara någorlunda varmt ute!
Kathy
CITAT (solis @ 10-04-2005, 17:46)
Jag har funnit att när jag spelar på Shanghai-Dynasti spel så blir jag av med inre stress smile.gif

Finns spelet på nätet?
*solis*
CITAT (Scrollan @ 10-04-2005, 18:02)
CITAT (solis @ 10-04-2005, 17:46)

Finns spelet på nätet?

http://www.lillgames.com/dynasti.shtml
pejori
stressar av med att rensa ogräs smile.gif kan sitta i timmar och bara rycka varje liten rotbit och känna jorden och mullen mellan fingrarna wub.gif wub.gif
på vintern stressar jag av med mahjong och liknande spel.... wub.gif
inga stresspel här...
Annki
Plockar lite med Taipei på lunchrasten ibland. Håller med Betty. Perfekt avstressande. Men har du lagt märke till att måsarna nästan skrattar ihjäl sig när man valt fel och håller på att misslyckas?

Annars stickar jag... tröjor, barnkläder till Röda Korset, raggsockor och konstiga saker folk vill ha. Man stickar och kollar lite film samtidigt. Bra kombination.

Täppan är bäst på sommarhalvåret. Absolut avstressande. Men här är det fortfarande tjäle i marken och lite snö...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon