Full version: Yngre
Sidor: 1, 2
Ejje
Finns det inga lite yngre här? ser bara de runt 50 här..
TeliaNet
jag är 19
ÅsaF
Jag är 31 om nu det räknas som yngre. smile.gif Fast jag är inte inne här varje dag.
Copycat
.!
Ejje
hahah.. du har rätt tongue.gif men alla verkar ju störa sig på att jag bara e 13 (!) år.. å inte respekterar vad jag tycker bara för att jag är mindre och har lite andra åsikter,,
Sulawesii
Ärligt talat..... JÄVLAR VAD RÄDD JAG BLEV!!!!!
Rädd...

Ursäkta min svordomen.....
Boxer
CITAT (Sulawesii @ 10-04-2005, 20:40)

Jag med! ohmy.gif
Ejje
Rädd...

varför?
Christoffer
29 om... 9 dagar. Rätt ungt. Får faktiskt fortfarande visa leg på systemet.
Sollan
Jag är 46 och UNG... biggrin.gif
humla
19 år smile.gif
Jejja
CITAT (Christoffer @ 10-04-2005, 21:35)
Får faktiskt fortfarande visa leg på systemet.

Samma här, vi ser väl barnsliga ut du och jag... tongue.gif
Fast jag har 11 månader kvar till 29.
Christoffer
Ja, ju äldre man blir, desto bättre kommer det nog kännas att visa leg! rolleyes.gif
amaira
CITAT (Ejje @ 10-04-2005, 20:28)
men alla verkar ju störa sig på att jag bara e 13 (!) år.. å inte respekterar vad jag tycker bara för att jag är mindre och har lite andra åsikter,,

Vad härligt med en trettonåring här på forumet wub.gif .

Om du har "lite andra åsikter" så är det bara som det ska! Man har ju det, när man är i olika åldrar och skeden i livet, det är som det ska vara!

Kanske blir "krockarna" just för din ålder "inte syns" när du skriver?

Jag vet inte, jag funderar bara högt.

Själv har jag inte varit inne i dina inlägg, för jag är varken intresserad av TV eller sport (de enda inlägg jag vet om att du skrivit) - så det har inte blivit. Men jag respekterar ABSOLUT både dina åsikter och vad du tycker.

wub.gif wub.gif från amaira från stenåldern smile.gif .
Berith
CITAT (Ejje @ 10-04-2005, 20:28)
men alla verkar ju störa sig på att jag bara e 13 (!) år.. å inte respekterar vad jag tycker bara för att jag är mindre och har lite andra åsikter,,

så tycker väl de flesta tonåringar? att bara för att vuxna inte håller med så är dom automatisk emot. biggrin.gif (antar att du menar inlägget om vuxenkläder på små barn...)

jag kommer nästan inte ihåg hur det var att vara 13... rolleyes.gif men jag troor att det var både roligt och jobbigt.
Rossi
Jag fyller 40 till vintern och bryr mig inte ett dugg om min egen eller andras ålder.

När jag läser ett inlägg här på Odla så kollar jag inte genast skribentens ålder. Den är helt oväsentlig för mig i det här sammanhanget. Jag bedömer personen efter vad den säger/skriver/tycker och inte efter åldern.
MrNorth
25 år här....

/henrik
Blomstertanten
CITAT (Ejje @ 10-04-2005, 20:15)
Finns det inga lite yngre här? ser bara de runt 50 här..

Jag är faktiskt bara 43 år ! sleep.gif
farbror B
själv e man ju typ 38.. fast har aldrig vart i så bra form som nu..
wink.gif tongue.gif laugh.gif
kristerh
CITAT (Rossi @ 11-04-2005, 07:19)
När jag läser ett inlägg här på Odla så kollar jag inte genast skribentens ålder. Den är helt oväsentlig för mig i det här sammanhanget. Jag bedömer personen efter vad den säger/skriver/tycker och inte efter åldern.

Håller med, själv är jag 44.
krister
farbror B
usch Kristerh va gammal du är.... wink.gif

Om en person. du själv tex, finner fel på flera andra människor, deras ålder, deras vikt eller tro, är inte de i majoritet jämfört med dej?
Kanske felet, precis som ordspråkets "skönhet" ligger i betraktarens ögon?

*känner mej djup*
Malvia
Det var fin musik men läskig bild!!!!!!!!!!!!!!! HUGA!
Du får nog ändra i din profil - född 1906.
Är 46 år, har en dotter som är medlem här ( Hajjen) Hon fyllde nyss 15 år.
Nog finns det yngre här - inte bara vi stenålders.
pejori
du kan ju kolla här. där är det många svar på din fråga.
ålder på odla
Boxer
CITAT (Ejje @ 10-04-2005, 20:53)
Rädd...

varför?

Därför detta Rädd... som Sulawesii länkade till.
*solis*
Jag är 60 ung wub.gif
niklaswik
18 och ett halvt... wink.gif
Zitrus
22 år och en vecka....

Tycker inte att åldren spelar någon roll på ett forum... Alla har ju rätt till sin åsikt ändå, eller?
farbror B
Klart alla har rätt till sin åsikt i alla fall, oavsett åldern!

Bara det inte kommer en massa pensionärer och gnäller, det gillar jag inte. Eller ungdomar, dom är till och med jobbigare än alla medelålders som bara är ivägen överallt..

oj... vilka blev det kvar unsure.gif

Hoppas ni förstår skämt och att ingen blir upprörd!

/ Farbror B
Medelålders hjärna i en tonårskropp..
(eller var det tvärtom?) huh.gif
carol

29 om... 25 dagar. Får också visa leg på systemet samt alla krogar och bussen och tåget mm. T o m på bio för ett par år sen. Kommer aldrig att bli stor... sad.gif
Christoffer
Oxe? smile.gif
ninnisky
Jag har 19 dagar kvar -- sedan är jag 63 och inte ledsen för det wub.gif

Någon måste ju hålla uppe medelåldern här på odla.nu rolleyes.gif rolleyes.gif
stina
45 år - och vild och vacker!!!! wink.gif wink.gif
jenilo
jag är 24.
Dzad
Snart 20...

CITAT
29 om... 25 dagar. Får också visa leg på systemet samt alla krogar och bussen och tåget mm. T o m på bio för ett par år sen. Kommer aldrig att bli stor...  

Trodde verkligen inte folk som närmade sig 30 behövde visa... Är väl bara att ställa in sig på att ha med ID de närmaste 10 åren då... smile.gif
Fast nja... i Sverige skall man väl vara över 20 eller 21 för att handla där...

Inte blir det bättre av att skådespelare i filmer ofta spelar karaktärer som är mycket yngre än vad de själv är. smile.gif
Såg förresten något inslag för många år sen om hur de testade att ha en 16-åring att köpa alkohol på en krog och på hur många ställen det funkade och hur upprörande det var... de borde kanske ha noterat att de valde en 16-åring som såg ut som 26 då... biggrin.gif

Och ju längre från 18-årsåldern man kommer ju sämre koll har man på vem som är hur gammal i den åldern... unsure.gif
Sulawesii
CITAT (Boxer @ 11-04-2005, 10:55)
CITAT (Ejje @ 10-04-2005, 20:53)
Rädd...

varför?

Därför detta Rädd... som Sulawesii länkade till.

Precis.... ojojoj.... sånt där har jag inte nerver för!

Ändå älskar jag skräckisar.
När min käresta och jag tittar på skräckfilm är det jag som skrämmer vettet ur honom, och inte filmen.... tongue.gif
Zazu
är 15........
Ejje
hahaha
här sitter ja å fattar noll om varför ni säger att ni blev rädda.. tihi..
men det var kanske om den grejen som jag har som hemsida?
haha när jag såg den fick min mamma gå å trycka ner sidan..
Den natten sov jag i deras säng, så rädd blev jag..!
renate
Jag fyller snart 65 och känner mig ung och glad.Det är inte åldern som är så viktigt,det är sinnet.
Att här är så blandat sällskap är väl bara trevligt.
Magdis

Nu blir jag avundsjuk! Jag som gått på Systemet nån gång bara för att fiska efter att få visa leg! En gång frågade jag t.o.m om de ville ha leg. och då såg kassörskan först väldigt frågande ut och sen utbrast hon "jaha, du menar som en komplimang då eller?" Hur ska man ta det tro?

Fyller för övrigt 32 i år och då är det ju egentligen otroligt fåfängt att hoppas på att man ser ut som en 20-åring, men det kan inte hjälpas.
elleave
Jag är 18 år wub.gif rolleyes.gif wub.gif
*Felix matte*
Nyss fyllda 59 men känner mig som tonåring speciellt
i vårtider tongue.gif biggrin.gif wub.gif
ah56
CITAT (Ejje @ 11-04-2005, 19:30)
hahaha
här sitter ja å fattar noll om varför ni säger att ni blev rädda.. tihi..
men det var kanske om den grejen som jag har som hemsida?
haha när jag såg den fick min mamma gå å trycka ner sidan..
Den natten sov jag i deras säng, så rädd blev jag..!

Inte den men en liknande (Finn fem fel) mejlade jag till mina båda chefer på min sista anställningsdag efter att jag blev uppsagd förra året. Jag hoppas dom kissade på sig.
Ciczi
Jag är 25 år men känner mig inte mycket annorlunda till sinnet för det. Det känns precis som när jag nyss fyllt tjugo. Roligt att leva. laugh.gif laugh.gif

Ciczi
Rossi
CITAT (Dzad @ 11-04-2005, 16:49)
Trodde verkligen inte folk som närmade sig 30 behövde visa... Är väl bara att ställa in sig på att ha med ID de närmaste 10 åren då... smile.gif
Fast nja... i Sverige skall man väl vara över 20 eller 21 för att handla där...

Jag fick visa leg på systemet trots att jag var 35 år ... När kassörskan såg leg:et blev hon lite röd i plytet!
hera
28 nyss fyllda ,o det är som man säger att åldern ej har någon betydelse,
det är in sidan som räknas

Ibland när jag åker buss brukar de fortfarande fråga om hel eller halv biljett
evarina
Fyller 28 i år. Får fortfarande visa leg på systemet och känner mig jätteung.

Nu ska jag iofs bli mamma om några veckor, det kanske gör en mer vuxen, återstår att se....
Zaz
Fyller 25 om sisådär 3 månader. Känner mig väldans ung ibland men väldans gammal andra gånger... Bästa vännerna är 5 år yngre, resp 5 och 10 år äldre än mig! *skratt*

Åldern har inget med att göra hur man är, det sitter inuti. Eventuellt har man bara lärt sig lite mer ju äldre man blir... rolleyes.gif
farbror B
Är ni fortfarande igång med åldern? tongue.gif

Har upptäckt att man kan känna sej hur ung som helst när andan faller på...
farbror B
CITAT
Jag fick visa leg på systemet trots att jag var 35 år ... När kassörskan såg leg:et blev hon lite röd i plytet!

(Rossi)

Såg bilderna på dej på dina album och du ser ju ganska ung ut rolleyes.gif
rolleyes.gif
Rossi
CITAT (farbror B @ 13-04-2005, 09:23)
Såg bilderna på dej på dina album och du ser ju ganska ung ut :

Ja men så håller jag mig också i trim! Både in natura, d.v.s. i trädgården, och på gymmet!!!! *blink*.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon