kerstin z5-6
Här kommer lite från mässan för er som är i rost o betonghimlen som jag laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Mässan 05

Äntligen, för det tog en stund att hämta sig från mäsströttheten smile.gif
Caprice
Såg dessa rosor på mässan, de är bara fina...

Tänk att gjuta en stor betongkruka och ha dessa rosor i året om... wub.gif

Caprice
Helen i Piteå Zon 5
Superläckert! / Helen
fruberglund
Ahhhh...vad dyrt det hade kunnat blivit...tur att man inte var dit smile.gif
netaave
Jag gillade bordet med infälld vinkylare.... sleep.gif
Berith
Och jag fastnade för betongkudden på bild 4! ohmy.gif Vad kan man ha för form till en sån? Måste bara göra. wub.gif
Betty
CITAT (Berith @ 11-04-2005, 20:35)
Och jag fastnade för betongkudden på bild 4! ohmy.gif Vad kan man ha för form till en sån? Måste bara göra. wub.gif

Jag skulle prova med en lagom stor plastpåse! smile.gif
Huvudavtrycket skulle jag göra när betongen har börjat brinna ihop lite.
Berith
CITAT (Betty @ 11-04-2005, 20:43)
Jag skulle prova med en lagom stor plastpåse! smile.gif
Huvudavtrycket skulle jag göra när betongen har börjat brinna ihop lite.

Jaaaa! wub.gif Tackar....
Kajsa

Och detta med en austinros biggrin.gif Minns inte att jag såg den, hade nog behövt två dagar.
Exotic
Tack kerstin för alla fina bilder från Mässan och just dessa fina roser i stål blev jag så svag för ...
Rosenbågen & Parasollet mmmmmm wub.gif wub.gif
Bara så jobbigt att få med sig på tåget laugh.gif laugh.gif

ha det så gott
rolleyes.gif smile.gif tongue.gif smile.gif biggrin.gif wub.gif
Eva i Skåne

Oh Berith rolleyes.gif När jag läste ditt inlägg var jag tvungen att gå tillbaka och titta på bilderna igen.
Jag hade inte sett att kudden var av betong laugh.gif
Annki
Tack för att jag fick se det jag missade. Jag fastnade i vanlig ordning för allt som mina ögon älskar -blått! Och grönt. Och där jag hade ärenden att uträtta.

Sen blev jag så störd på en utställare som fick ett utbrott och stampade ihjäl en pelargonstickling på golvet att jag liksom tappade lusten... sad.gif Det kanske är kul att folk "exploderar". Men det var lite för mycket känslor där för min del.
Berith
CITAT (Eva i Skåne @ 11-04-2005, 23:15)
Och jag fastnade för betongkudden på bild 4! ohmy.gif Vad kan man ha för form till en sån? Måste bara göra.  :wub:

Oh Berith rolleyes.gif När jag läste ditt inlägg var jag tvungen att gå tillbaka och titta på bilderna igen.
Jag hade inte sett att kudden var av betong laugh.gif

biggrin.gif Det är så bra att det är inne med betong i år för såna saker klarar jag att skapa.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon