Full version: Skulle så lite frön
titti49zon6
....snön bara vräker ner sad.gif
snödropparna och julrosorna som står på bron ser ändå ut att må bra laugh.gif
kanske får jag bättre inspiration i morgon-har egentigen inte plats för mer
frösådder just nu,måste flytta ned dom jag har till växthuset och i morgon
kväll skall jag åka till Luleå och lyssna på Pionkungen Herman Kruptke som skall föreläsa om PIONER biggrin.gif säkert kommer lusten och solen tillbaka!!!
VAD TROR NI........
Just nu 1 grad varmt ute och krokusarna som tittat upp ligger tryggt nedbäddade under snötäcket
Sulawesii
Här blåser jag nästan bort.... Men, det är ändå rätt varmt, tack och lov!

Klart lusten OCH solen kommer tillbaka! Hav tröst!
pejori
jag tycker du ska pigga upp dej med lite frösådd smile.gif
det är bra för både kropp och själ rolleyes.gif rolleyes.gif
hav tröst, VÅREN ÄR HÄR!!!!! wub.gif laugh.gif biggrin.gif rolleyes.gif
Helen i Piteå Zon 5
Vi blir nog på "hugget" igen när vi har varit och lyssnat på Pion-mannen imorgonkväll biggrin.gif Kul, då ses vi igen! / Helen
titti49zon6
Tack för dom trösterika orden biggrin.gif
...Helen det ska bli somdu säger kul att träffas igen,hoppas att det är fler från forumet som kommer
Betty
Jag med kommer!
Ja vi kan verkligen behöva muntras upp med ett pionföredrag! Här har det lagt sig ett flera centimeter tjockt snötäcke över både scillor och krokusar...
renate
Är lite avis,inte på snön men föredraget.Jag har lyssnat på H.K. han är jättebra.
estet
Jag kommer inte tyvärr, jobbar kväll.

Om ni vill se det eländiga snötäcket som de andra "nordborna" pratar om så se här!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon