labarradepan
Jag undara om det är nån som handlat från denna sida? http://www.hortogreen.com/ eller har ni några andra tips vart man kan köpa billigar o bra växter?
Zaz
...handlade ligusterplantor där för ett par år sen - kanonkvalitet! Köpte ett par hundra plantor och max två gick ut! rolleyes.gif

Tycker de har minst sagt vettiga priser, kommer avgjort att handla därifrån igen! Väldigt smidigt också när man kan skriva exakt när man vill ha leveransen...
renate
jag har handlat där,fick hem mina Rosor i dag,beställde de i januari och ville ha de i april.Fina kraftiga plantor.Hortogren är en bra plantskola,där kan du beställer och får bra kvalitet.
kerstin z5-6
helt ok -bra plantor o bra utseende vid leverans även om sortimentet kunde vara lite mer varierat,
finns godbitar som en del lönnar, rek! smile.gif
Ewa smålänska höglandet
CITAT (renate @ 12-04-2005, 21:24)
jag har handlat där,fick hem mina Rosor i dag,beställde de i januari och ville ha de i april.Fina kraftiga plantor.Hortogren är en bra plantskola,där kan du beställer och får bra kvalitet.

Då kanske mina också kommer i dagarna
gjorde likadant

/Ewa zon 4-5
labarradepan
Tack så mycket för alla inlägg smile.gif då ska jag prova o handla från den sidan

Ha en skön dag i solen tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon