Full version: Fotoalbum
Milex
Kanske ska frågan ställas i supporten men jag provar här. Jag har lagt in en bild i mitt album under Diverse. När man klickar på bilden och får upp den som "stor" så är det jättekonstiga färger på den. Vad gör jag för fel?
Jag har beskurit bilden i Adobe photoshop och sedan föminskat den i Paint. I Paint ser den helt ok ut. Varför blir den så konstig i albumet? Den är på 97 K om det kan vara till någon hjälp.
farbror B
Hej!
vet inte varför det ser konstigt ut, men om du trycker !"full storlek" ovanför bilden, så kommer den som en finare bild..

Datorer är märkliga ting, ingenting verkar självklart när man använder dom, vad som helst som kan gå fel gör det verkar det som..
amaira
Det övergår mitt föstånd, vad som har hänt ...

men det behöver jag kanske inte svara... sleep.gif
lotta_
CITAT (Milex @ 13-04-2005, 12:13)
Kanske ska frågan ställas i supporten men jag provar här. Jag har lagt in en bild i mitt album under Diverse. När man klickar på bilden och får upp den som "stor" så är det jättekonstiga färger på den. Vad gör jag för fel?
Jag har beskurit bilden i Adobe photoshop och sedan föminskat den i Paint. I Paint ser den helt ok ut. Varför blir den så konstig i albumet? Den är på 97 K om det kan vara till någon hjälp.

Nästan samma sak hände när jag la till ett foto igår. Färgerna är konstiga förutom när man visar bilden som stor. wink.gif

Tillägg:
Nu ser fotot helt ok ut, kanske beror det på att jag kopierade adressen när jag hade valt att visa det som "stort".
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon