Fenja
Jag undrar om det inte börjar bli så att väldigt många rena trädgårdfrågor ställs här i stället för i den avdelning de hör hemma? Det blir lite trist om man vill använda sökfunktionen och missar information för att man inte söker träd, krukväxter och så vidare i småpratsavdelningen.
Mvh
Fenja
Yin o Yang
Håller med till 100% tongue.gif
Fredi
Håller också med.

En moderator som flyttade trådar till rätt avdelning skulle vara bra.
Blomstertanten
CITAT (Fredi @ 14-04-2005, 10:52)
Håller också med.

En moderator som flyttade trådar till rätt avdelning skulle vara bra.

Lite ordning får det allt lov att vara ! tongue.gif
Ciczi
Japp... lite ordning får det vara...!

Ciczi
Gertie
Ber så mycket om ursäkt!
Jag förstår att det var min fråga som hamnade fel.
Hur gör man för att flytta till rätt avdelning?
Fenja
NEJ Gertie, det var INTE din fråga jag menade!! smile.gif Jag menar ingen särkild alls! Utan bara i största allmänhet, för att det kommer att bli krångligt tillslut.
Jag tror inte att man kan flytta frågorna, det man kan göra är att radera inlägget som hamnat fel och skriva att det är flyttat till den avdelning det hör hemma på. Men SÅ himla stor roll spelar det inte, kanske bra om alla tänker på de bara i framtiden.
Mvh
Fenja
Ewa L
CITAT (Gertie @ 14-04-2005, 16:15)
Ber så mycket om ursäkt!
Jag förstår att det var min fråga som hamnade fel.
Hur gör man för att flytta till rätt avdelning?

Utan att vara insatt i ärendet tror jag inte att du behöver ta åt dig. Dvs du är i gott sällskap. Väldigt många skriver på "fel" ställen.

Du kan inte själv flytta på ditt inlägg.
Gertie
Tack! En stor sten föll från mina axlar.
Då skriver jag samma fråga i "prydnadsväxter" också.
Gossen Ruda
Det är nästan ännu sämre, då kommer det svar och kommentarer på två ställen. Ännu svårare att hitta sen. Lagt kort ligger.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon