sommarfina
JA precis som det står i rubriken så vill jag gärna ha tag på massvis med pelargonsticklingar till ett bra pris.... någon som vet av någon bra sida eller har sticklingar till övers för en billigare pening.

Öhh 5-barnsmor så kassan kan ju tryta ibland wacko.gif

Tackar på förhand
Fenja
Föreslår att du tittar in på Pelargonsällskapets hemsida, där finns ett köp/byt/säljforum, där du både kan annonsera själv och svara på andra annonser.
Annars finns det sticklingar hos: Rockdala, Vernon's och Tornspiran till exempel. Du kan också annonsera och svara här på Odlas första sida under radannonser.
Mvh
Fenja
astrid.m.s
Även på Wexthuset kan du kolla.
Ciczi
Var bor du Sommarfina?

I Trelleborg finns världens mysiggaste affär som har massor av pellissticklingar. Inte alls dyra heller.

Ciczi
maimiti
Bergbacken och Blomkrukan's... sedan vet jag att det fanns någon privatperson norröver (typ Jämtland) som iaf tidigare hade en ganska stor odling av pelargoner och försäljning av sticklingar via nätet. Hittar dock inte länken. Kanske finns det någon annan som vet vem jag menar och anger det istället.
Eva i Skåne
Menar du att du ska börja samla på pelargoner och vill ha en massa ovanliga sorter
eller
är det många "vanliga" plantor för att fylla urnor och liknande du är ute efter?
estet
Länksida Odla.nu
Här har du två sidor med länkar som alla handlar om pelargoner från första sidan. Hoppas du hittar det du letar efter!
Caprice
Om du bor i Sthlm rekommenderar jag Trädgårdshuset i Skarpnäck, de säljer Fuchsia och Pelargonsticklingar för 9:-/st...

Caprice
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon