Berith
Jag försöker komma in på Allt om trädgårds hemsida, men han (jodå, datorn är en hane) kan inte hitta den sidan. Nån annan som kan försöka eller vet om dom har bytt adress? Jag har foton där och hade tänkt lägga in några fler om jag bara kunde komma dit! unsure.gif

Adressen jag försöker med är http://www.alltomtradgard.se

/Berith
Helen i Skåne
Hej!
Deras server kanske ligger nere... smile.gif

Helen
Berith
Det blir inte frustrationen mindre av! mad.gif Jag vill ju till den sidan NU!!!
Helen i Skåne
laugh.gif Kankse läge för kvällsmat medan du väntar? Tiden bara rinner iväg när man sitter här med alla skojjiga knappar och mojänger... laugh.gif

Helen
Berith
Jaa, det är som att ha fått en ny leksak! Måste bara prova och prova och prova... Den ena wub.gif gubben unsure.gif efter wacko.gif den tongue.gif andra laugh.gif

Ska nog också fixa mej en signatur med nåt klokt ord blink.gif
Helen i Skåne
Gör det! Halva nöjet är allt klokt man måste läsa igenom för att hitta något vettigt att använda... biggrin.gif
Berith
Ha! Jag hittade ett som jag väl har kvar en stund - tills jag hittar nåt annat! rolleyes.gif

Nu lurade du mej ju att göra nåt annat! rolleyes.gif Jag skulle ju försöka komma in på alltomtradgard.se ju! blink.gif
Inga från Närke
Kommer inte in heller. Förmodligen har de ändrat eller att servern är nere.
Vi får prova och prova. Om de bytt så för vi använda sökmotorerna. huh.gif
Hannele
Jag kollade i morse - bara nåt tillfälligt...
Birgitta i Mora
Nu fungerar den igen!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon