Mallan
eller vad 17 det nu var som de gjorde i en slags "österländsk" oas. Jag såg programmet för ett år sen. Nu blev jag påmind för att det gick ikväll i repris på tv4+ som jag inte har.
Den var väldigt enkel, i stort sett bara ett stort rektangulärt stenblock.
Någon som vet vad jag menar. Vart kan man få ta på liknande?
Berith
Tyvärr, kommer inte ihåg att jag såg det programmet för nåt år sen, men såg det def inte igår. wink.gif

Kollade in på deras hemsida men fick inte mycket hjälp där heller. Hade gärna velat se hur den såg ut. unsure.gif
Mallan
Det var på deras hemsida som jag blev påmind och jag såg att de repriserar hela serien på TV4+.
Men som sagt hemsidan står det ju verkligen inte så mycket på tyvärr.
Berith
Nu har jag sett! (Och hade sett programmet tidigare också...) Dom pratade om L-element och stödmur i betong.

Hittade nog vad det handlar om på den här sidan, den vänstra bilden liknar iaf den dom hade i programmet.
Mallan
Tack jag ska titta på det där!
Önskar att det fanns någon bra "miljöbild" så att man får se hur det ser ut på riktigt. Men jag får väl leta vidare... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon