Eva i Skåne
Tro nu inte att jag överdriver. Det är verkligen riktigt varmt, runt 20 grader, och växtligheten exploderar.
Massor av tulpaner har slagit ut från igår till idag. Och maskrosor! Och när jag åkte förbi bokskogen här utanför samhället var marken full av små vitsippor. Kan man bli annat än glad??? biggrin.gif

Ändå är det inte klart väder. Solen anas under molnslöjorna, tillräckligt mycket för att jag ska använda solglasögon rolleyes.gif
*solis*
ÅÅÅÅ;så underbart med sommarvärme wub.gif
Här är det mulet men jag sitter inne så det gör jo inget alls.
Fenja
17 grader här och solen börjar kika fram så smått! biggrin.gif Händer en massa i rabatter och land här med. Mina åkerbärssticklingar som jag satte i fjol har övervintrat och kommer med en massa nya skott. wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Blomstertanten
Skicka hit lite värme ! sleep.gif
Fenja
Nä! tongue.gif Du får la komma hit!! smile.gif
Mvh
Fenja
amaira
Här är det bara lite grå vanlig kylig ... vår. Det är vårt väder på Mälaröarna.
Lilla Selma
Fenja - i mitt Västra Götaland är det mulet och 12 grader... Fast jag sitter/ligger ju inne och hostar så det kan lika gärna vara snöstorm... wacko.gif

Hälsar Selma
Fenja
Åh, lilla Selma, sänder varm pust från Ulricehamnstrakten till dig! wub.gif wub.gif Det skulle väl bli ännu bättre till helgen och du är förhoppningvis bättre då med! smile.gif
Mvh
Fenja
Lilla Selma
Tack Fenja - du är ljuset i mitt liv! wub.gif tongue.gif

Hälsar Lilla Selma
wolkenkrabber
ni har sommarvärme o jag måste anväönda mössa handskar o jacka sad.gif typ 10 - 12 grader här idag
kristerh
CITAT (wolkenkrabber @ 15-04-2005, 16:42)
ni har sommarvärme o jag måste anväönda mössa handskar o jacka sad.gif typ 10 - 12 grader här idag

Är det minus du menar? wink.gif biggrin.gif eftersom du har både mössa o handskar laugh.gif
krister
ninnisky
I Götet är det 17 grader och grått med antydan till att solen finns ovanför
Det är så skönt....... och det har hänt massor i trädgården från igår. Krusbärsbusken har t ex blivit ljusgrön wub.gif wub.gif wub.gif

Jag ska ut och tvätta min bil nu och gotta med mig lite vattenlek smile.gif smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon