Rossi
Nu har skönheten så gott som slagit ut. Underbart vacker är hon! Doftar gör hon också men jag kan inte med bästa vilja i världen säga att det doftar gott .... Tyvärr!!

Har tagit dryga 100 bilder på min Epi nu när hon för första gången blommar och har valt ut denna:

Christer i Falköping
Vacker!
Mina har börjat visa knoppar nu, men än dröjer det länge. Däremot vinterförvarar jag en stor , som min granne äger. Den har nu över 100 knoppar som kommer att slå ut när som helst nu. Det kommer att bli en syn det!
Christer.
Rossi
CITAT (Christer i Falköping @ 15-04-2005, 22:17)
Däremot vinterförvarar jag en stor , som min granne äger. Den har nu över 100 knoppar som kommer att slå ut när som helst nu. Det kommer att bli en syn det!

Oj! Det måste du fotografera och lägga ut här så vi kan titta på!
Fenja
Som en karamell Rossi! Tack för att du visar bilden!
Mvh
Fenja
wolkenkrabber
o fyy va jäkla fin! jag måste beställa eppisar i sommar
litauenodling
Oj, vilken vacker blomma! tongue.gif Jag förstår verkligen att du fotograferar flitigt.
pejori
CITAT (wolkenkrabber @ 16-04-2005, 00:56)

du har redan fått den biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
wolkenkrabber
CITAT (pejori @ 16-04-2005, 20:52)
CITAT (wolkenkrabber @ 16-04-2005, 00:56)

du har redan fått den biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

gullit! de var inte i så bra skicak spg jag idag så jag har ställt alla eppisar soligare
Christer i Falköping
CITAT (Rossi @ 15-04-2005, 22:21)
CITAT (Christer i Falköping @ 15-04-2005, 22:17)
Däremot vinterförvarar jag en stor , som min granne äger. Den har nu över 100 knoppar som kommer att slå ut när som helst nu. Det kommer att bli en syn det!

Oj! Det måste du fotografera och lägga ut här så vi kan titta på!

Skall ta en bild nu när den börjat slå ut knopparna. Men eftersom jag inte har digitalkamera tar det sin tid innan jag framkallat bilderna, men sen kommer de in i mitt album på AoT. Länkar hit då.
Christer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon