Full version: Finns det
vickeva
Är det någon som vet om det finns snygga trädgårdsslangar någonstans? Jag vill inte ha en skrikigt grön eller orange... jag skulle vilja ha en svart, gärna med gammeldags beslag (eller vad heter det?) i metall. Är det någon som vet var man kan få tag i det?
netaave
Vi har en marinblå lite pärlemoskimrande, med som snerutor ritade med penna i en mörkare nyans.
Lena N
Om jag fattat saken rätt så anger färgen slangens kvalitet. wink.gif
vickeva
Fast jag vill ha en svart snygg slang! Finns inte det?
Ciczi
Jag har en hiskelig gul en. wacko.gif Men bra är den rolleyes.gif. Jag har köpt den på det växthusföretaget där min pappa jobbar. Det är den bästa som går att få och det är den som trädgårdsmästare använder. Tricoflex heter den förresten.

Ciczi
netaave
CITAT (ciczi @ 18-04-2005, 09:00)
Jag har en hiskelig gul en. wacko.gif Men bra är den rolleyes.gif. Jag har köpt den på det växthusföretaget där min pappa jobbar. Det är den bästa som går att få och det är den som trädgårdsmästare använder. Tricoflex heter den förresten.

Ciczi

Heter min blå också!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon