Full version: Åh blev just kär!
Em_I_Am
Jag igen här då... men kunde inte låta bli... Blev just helkär i en växt jag inte sett innan. Epimedium grandiflorum wub.gif Vill ha vill ha vill haaa!

Älskar orchidéer o aklejor så denna lilla raring faller mig i smaken. Någon med erfarenhet o tips på inköpsställen? Jag har bara en liten rabatt o den ligger i söder sad.gif Tror dem vill ha lite skuggigt. Har en stor en i rabatten men under den är inte så mycket plats direkt. Mest en massa rötter bara.
kerstin z5-6
för att inte tala om bladen ! på E.grandiflorum "nana"
den kan finnas i välsorterade plantskolor
Em_I_Am
åååh! jag vill helt klart ha en sån om jag så ska behöva stå o skugga den själv wub.gif Synd bara att det inte finns någon bra plantskola i närheten. blink.gif Men man vet aldrig. ska kolla vidare på nätet oxå. Kanske går det att köpa någon stans.
kerstin z5-6
Undrar om inte Blomstergården har den smile.gif
Em_I_Am
ååå joo dem hade flera stycken olika. Inte din fina just, men en början iallafall! Tack för det tipset smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon