ninnisky
Vilka av er tänker gå på Lisebergs trädgårdsdagar?
jag går (om det inte spöregnar) den 28 april! biggrin.gif biggrin.gif
Pirum
Jag tänkte gå, tills jag kom på att det nog inte var gratis... kostade 60kr i inträde per dag. Jag ska överväga att köpa Lisebergskort. Men annars blir det för dyrt för mig att gå dit 2 dagar för att höra på 2 kortare föredrag.

Ok, 60kr, man kan väl spara på något annat, men eftersom Göteborgs Stad äger hela faderullan så borde man få komma in till "självkostnadspris" eller liknande. Det är främst det som gör mig sur...

Men, visst, Görel Kristina Näslund hade man ju gärna hört tala om äpplen, och de där örterna, de verkar ju också intressanta smile.gif
Monica M zon 4
Jag tänkte ta ledigt på fredagseftermiddagen och ta mig dit då! Med knapp! smile.gif Hälsa på mig om ni ser mig!
Lars-Olof Arvids
Jag kommer att åka dit, troligen på torsdag eller fredag eftermiddag då det inte är lika knôkat med folk som på helgen. Självklart har jag också knappen på mig om någon vill hälsa! smile.gif

Olle
Tesa
Jag SKA dit men vet inte vilken dag än...Knappen på naturligtvis ..om jag hittar den vill säga... wink.gif men den ska va här nånstans...(rotar)..
jendah
Jag kommer... men vet inte när än. Har knapp... smile.gif
Hannele
CITAT (Pirum @ 18-04-2005, 12:37)
Jag ska överväga att köpa Lisebergskort.

Ja, kortet kostar väl 150 kr och då kan man även gå på massa bra konserter, hela sommaren
och titta på alla vackra blommor och gå även på Julmarknaden!
Det finns inget billigare nöje, som varar hela året? smile.gif
Sylvia
Jag ska gå troligen på torsdag och så ska jag jobba i STA:s monter på söndag, ev. även på lördag.
Ina
Kommer att gå minst en dag - har dock glömt att köpa knapp så om nån av er andra blir anfallen av en "knapplös" galning så bli inte rädda! biggrin.gif
Linda i Kareby
Jag skall gå!!! På torsdag....
Linda tongue.gif
Linda i Kareby
Har ingen knapp jag heller sad.gif
carol
Hm, det här vill jag också gå på. smile.gif Vet inte vilken dag än... och nej jag har inte knapp. (Jag är väl lite blyg kanske. sleep.gif ) Men jag ska spana in er andra. ohmy.gif biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon