Full version: Trädgårdsmagasin
jenilo
Vilket trädgårdsmagasin brukar ni läsa och som ni får mest inspiration ifrån?
Rossi
Allt om trädgård, Hemträdgården, Haven (dansk trädgårdstidning) + givetvis all info på nätet och i trädgårdsböcker. Ibland kan det vara kul att köpa en bok om en specifik växtsort så att man får lite mer djupgående information än i trädgårdstidningarna.
Lars-Olof Arvids
Jag tycker att Natur & Trädgård är bäst! Den handlar om växter, hur man odlar dem, vilka sorter det finns och liknande. Inte om design, trender m m som för mig är ointressant. I slutet av varje nummer finns dessutom lite artiklar om natur, djur och forskning, vilket innebär att när den flippar ur från huvudämnet gör den det enligt min mening åt rätt håll! smile.gif

Olle
titti49zon6
STA:s tidning Trädgårdsamatören,Allt om Trädgård,Hemträdgården,Allers Trädgård gillar jag bäst ...brukar också läsa Trädgård och Fritid och har haft Min Trädgård men sen dom gjorde om den tycker jag att det är mest reklam och heminredning i den biggrin.gif
många trädgårdsböcker dessutom(har ca 150) roligt om det kommer nya,brukar kolla upp om det kan vara ngt intressant att ha wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon