sussielull
Jag e florist med ett stooort trädgårdsintresse.Jag måste bara få skriva och berömma er alla....Tänk så mycket glädje och kunskap det finns samlat här. Jag har läst och jag har tittat i album och det har varit jättekul.Jag e imponerad av allt kunnande....Ha det bra.....Sussie smile.gif
Sulawesii
Ja, detta är ett underbart ställe att vara på!!!!! smile.gif
Välkommen hit!
gammelnalle
Roligt att du hittat hit!! VÄLKOMMEN

JAG känner dock inte personligt träffad .....
CITAT
Tänk så mycket glädje och kunskap det finns samlat här. Jag har läst och jag har tittat i album och det har varit jättekul.Jag e imponerad av allt kunnande...

men jag håller med dig!!!
Många glada stunder...

smile.gif smile.gif smile.gif
kerstin z5-6
Välkommen ! beundrar ditt hantverk , men är inge vidare på buketter själv smile.gif
Vackert är det .
Hoppas du ska trivas här
hälsar
carol
Buketter..?? huh.gif Det är inte meningen att man ska förstå det här eller, känner ni möjligtvis varann..? unsure.gif Man blir ju lite nyfiken...

För övrigt tackar jag och tar åt mig allt beröm. biggrin.gif tongue.gif
Blomstertanten
CITAT (carol @ 19-04-2005, 15:45)
Buketter..??  :huh: Det är inte meningen att man ska förstå det här eller, känner ni möjligtvis varann..?  :unsure:  Man blir ju lite nyfiken...

För övrigt tackar jag och tar åt mig allt beröm.  :D  :P

Sussielull är ju florist !
Och vad gör en florist ? tongue.gif
carol
Jo naturligtvis men "beundrar ditt hantverk"..."buketter"..."vackert är det" skulle inte jag säga om inte jag sett vad hon gör. Men du har nog rätt, det var nog allmänt menat.

(Inte illa menat sussilull - du gör säkert jättefina buketter! wub.gif )
kerstin z5-6
Naturligtvis har jag inte beskådat just Sussies hantverk .... blink.gif
men efter att ha försökt förfärdiga en ring av sälgkvistar till tulpaner i vas ..så förstår jag att det är inte så enkelt som det ser ut wink.gif
Helen i Piteå Zon 5
Välkommen hit sussielull! Hoppas att du kommer att trivas! / Helen
Tesa
Välkommen hit...hoppas du skall trivas här...
jag är "floristwannabe".... rolleyes.gif
snofsan
Nu är luktärterna och fjärilskrassarna krukade. Få se om dom växer över muren till grannen. Hahaha laugh.gif laugh.gif laugh.gif Dina dinglade visst neråt .... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Dom lila tulpanerna är jättehäftiga när dom börjar slå ut. En sådan mörklila har jag inte sett förr. Passar fint i min nyinköpta svarta vas. Tack floristen för den speciella buketten. smile.gif smile.gif smile.gif
sussielull
Hej....Det finns många typer utav florister...alla är definitivt inte duktiga wink.gif Huruvida jag e duktig eller inte får mina kunder avgöra. Fast.....Som hantverkslärare så förmodas jag ändå vara ganska så allround och hyffsat duktig....Ni som e i Ystadstrakten får väl komma in och sätta mig på prov....Snofsan har handlat hos mig fast där var väl försäljningen ganska så enkel och satte inte mina "talanger" på prov....kul att tulpanerna blev snygga i den svarta vasen....läcker och annorlunda sort...fråga mig bara inte vad den heter för det har jag ingen aning om. tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon