Full version: Totaldepp
Ciczi
I går vakande jag och kände mig hängig. Så nu var det klippt igen och det kommer ju alldeles perfekt som vanligt... sad.gif
Har åkt på ännu en förkylning och just idag är det så härligt väder ute. Som gjort för att påta i jorden och så lite fröer. Men i stället måste jag vara inne och ta det lugnt. Vill ju vara ute och jobba i trädgården.... Släpp ut mig....!

Ciczi
Blomstertanten
Du kan säkert vara ute trots förkylning !
Klä på dig ordentligt, sätt dig på en stol i solen insvept i en varm filt. Och bara njut !

Krya på dig !
Sulawesii
Jag har också varit inne hela dan! Helt utan förkylning. *Skäms en aning*
Men, nu måste jag snart ut, annars kommer jag att saknas på jobbet .... pust och stön....
martinagson
Ja du, det här med förkylningar är inte lätt. De kommer när det behagar dem och inte tvärtom. Var inne du och kurera dig, jag kan lova dig att det kommer fler dagar med strålande sol.

MVH
Martina.
*Felix matte*
Försök tänka att förkylningen är tillfällig och du snart kommer ut igen och kan påta i jorden smile.gif
Krya på dig! wub.gif
Tesa
Det finns inget som säger att man måste vara inne för attman är sjuk heller...palta på dig och ut i friska luften och solen...bästa medicinen...det är jag säker på...!! tongue.gif
Du kan ju ta tid att bara studera och planera på plats...
Hoppas du kryar på dig snart..
Lilla Selma
Krya på dig! Jag låg själv med influensan i förra veckan samt även över helgen då det vackra vädret slog in! Jag vet hur frustrerad man blir! Men unna dig i alla fall att sitta vid en solvägg och njuta med varma kläder på! Snart är du på G igen! wub.gif rolleyes.gif

Hälsar Selma
Betty
Seså, deppa inte ciczi, jag kanske kan trösta dig med att det inte blir värst trevligt väder där ute de närmaste dagarna. SMHI
Läge att kura ihop sig i ett soffhörn med en bra bok och en god kopp te med lite honung i... tongue.gif
Krya på dig! smile.gif
snofsan
Håller med. Det kanske rentav blir någon minusgrad de närmaste nätterna och väldigt svalt på dagarna. Men till helgen kommer antagligen värmen och då är du säkert pigg igen. smile.gif
pisanggoreng
Förkylning är ett bra vårtecken... smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon