Trädgårdsmannen
18-03-2003, 21:49
Fick med ett reklamblad från en skånsk firma som gjorde stor sak av någonting jag inte sett förut per postorder som dom kallar EasyPlant. Är det någon som provat detta? Fungerar det, eller tar sticklingarna väl mycket stryk av postorder? Bilderna lovar ju mycket, men är verkligen sticklingarna så maffiga när man väl får dom...
Har aldrig hört talas om Easyplant här i Skåne, kan du precisera lite mer om firman kan jag kanske lista ut vad det är.
tulle
kerstin z5-6
18-03-2003, 22:12
Bakker varning på det ...alla som inte skiver ut lat nam är lite mysko tycker jag,
Finns en tråd om du söker här på forum om Easy p
Eva i Norrköping
18-03-2003, 22:22
En arbetskamrat till mig har skickat efter plantor från Easyplant. Ska bli intressant att höra vad hon får för något...
Åsa, mälardalen zon 2
18-03-2003, 22:34
Själv blir jag väldigt tveksam till att beställa från en firma som inte ens kan sätta ut de rätta svenska namnen, Vaniljtagetesen i Easyplants katalog är ju en Heliotrop och inte en tagetes. +bilderna påminner lite för mycket om Bakker även för mig.
Trädgårdsmannen
18-03-2003, 22:42
Tack - nu har jag läst det jag hittade i andra trådar när jag sökte på Easyplant och det räckte ju så det blir över för att jag skickar det reklambladet rätt i soppåsen, verkar ju vara rena blufferiet ju...än en gång stor tur att man har rotat sig här på detta forumet, blir inte mycket jobbat dock på dagarna
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.