Helen B
Jag är så besviken. Vi har sett framemot detta länge jag och min man. Ultimate Comedy är en 3-timmars föreställning på Cirkus med de bästa ståupparna. Barnvakt är fixad (och det är inte lätt) och biljetterna borta! sad.gif sad.gif sad.gif Vi hittar de ingenstans. Usch vad tråkigt det är. Förutom att vi missar hela showen så kostade den en massa pengar ochså.
Jag ska ringa Cirkus för vi har kvar bokningsnumret, men det hjälper nog inte.
Åh, vad jag är besviken!!
Caprice
Tyvärr hjälper det nog inte... Men kontakta Cirkus så får vi se...!

För ett antal år sedan köpte jag biljetter till Tina Turner i Globen, och dessa biljetter försvann... Hade kvar bokningsnumret, men inte hjälpte det.. sad.gif

Tycker det är väldigt konstigt, om man har bokningsnumret så borde det väl kunna fixas...? mad.gif

Caprice
Rossi
Sånt där är ju alltid trist. Vi sätter alltid upp våra biljetter på kylskåpsdörren. Det vi ibland håller på att missa är att ta med oss biljetterna när vi åker iväg!

Jag tror inte det hjälper med att ha bokningsnumret och det kan jag i och för sig förstå. Då hade det varit många som hade lurats och det hade figurerat massor av dubbla biljetter och när man väl kom till arrangemanget - vem skulle avvisas när två stycken har giltiga biljetter till samma plats?
farbror B
Miig närstående personer skulle en gång på Globen (i Fjollträsk) och när de kom fram , skulle de mata biljeterna i grindar precis som på tunnelbanan och då funkade de inte !!

Orsak:
Dessa personer hade, som Rossi, satt fast biljetterna med magnet på kylen och magnetremsan blev då nollad....
Rossi
CITAT (farbror B @ 21-04-2005, 13:59)
Dessa personer hade, som Rossi, satt fast biljetterna med magnet på kylen och magnetremsan blev då nollad.... [/color]

Då kan jag rekommendera sådana klämmor som vi har. Själva magneten sitter i skaftet på klämman, så att säga, så biljetterna kommer inte i kontakt med magneten.

Jag har aldrig reflekterat över det där med avmagnetisering så det var inte därför vi köpte just de här klämmorna men det var ju kul att höra att de har ännu en positiv egenskap (förutom att hålla ordning på biljetterna).

Vi går ofta på konserter och evenemang så det är sällan vi INTE har några biljetter på kylen. Det som kommer närmast är a Tribute to Pink Floyd. Det ska bli jättekul att se/höra den föreställningen!
Helen B
Tro´t eller ej men vi kommer att kunna gå!! laugh.gif laugh.gif
Jag mailade dem och en kvinna ringde upp (bara det är otroligt i den här stan).
Hon skulle göra en notering i kassan att våra biljetter är borta. Vi kan gå på föreställningen om inte någon annan har våra biljetter. Nu tror jag att de har kommit bort inom hemmet, så det kommer nog att går bra.
Rossi
Grattis! Skönt att det löste sig! Det hade ju varit för snöpligt annars.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon