ylle
Har sått rosenvial, som kommer upp fint. Men den grenar sig inte: Ska jag toppa den?
Och purpurvindan, ska den toppas (tror inte det, va)?
ylle
Ursäkta. Läste just att man ska toppa vindor. Men rosenvialen då?
kerstin z5-6
Inga perenner behöver toppas
ylle
Ok! Tack för det!
Betty
Jag har sått purpurvindan 'Mini Sky Blue' men jag har inte toppat den, den grenar sig själv. smile.gif
ylle
CITAT (Betty @ 24-04-2005, 23:11)
Jag har sått purpurvindan 'Mini Sky Blue' men jag har inte toppat den, den grenar sig själv. smile.gif

Hmmm. Jag har precis toppat alla mina. Det kommer i alla fall nya små blad där jag toppade. Hoppas jag inte gjort bort mig blink.gif . Purpurvinda och en vit sort som heter Morning glory (tror jag det var).
Eleanor
Jag har toppat alla mina olika Iopomeor & alla förgrenar sig jättefint & växer fort!!! Toppar man inte blir de ju så vansinnigt höga & sligrar in sig i allt innan man hinner få ut dom! Det är ju ett tag kvar innan de kan komma ut!
dragonbeauty
Hehe ja jag har oxå sått ipomoea som nu slingrar sig fast i varann i ren växtglädje... ska nog ta o toppa lite jag oxå nu när jag ser att ni gör det!! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon