fruberglund
Nr jag kom hem igr kvll s lg det 4 pallkragar p tomten. Frgade mannen om dem och han sa att de hll p att rensa p hans jobb och att de hade slngt en massa pallkragar (Obs! Halvpall men vad gr det) fr att det inte gick att slja dem.

Jag bara skrek rakt ut!!! Men hall, vet de inte att det finns folk som skulle ge vad som helst fr pallkragar, ven fast det bara r halvpall. Gr ju faktiskt bra om man har dligt med plats.

Grejen var att det var sprillandes nya ocks, allts aldrig anvnda.

Mannen hade sportbilen d s han fick inte med sig fler n 4 hem s nu ligger resten p soptippen, man kan ju bara hoppas att de som hmtade containern hade en pallkrageentusiast i familjen s de tog reda p dem.

Nvl, det fanns tydligen fler som de skulle slnga s jag sa t honom att ta s mnga han kunde, finns ju alltid andra som vill ha om det blir verfullt hr hemma sen smile.gif
jeno
Var bor du?!? Jag kommer och hmtar!
Sorgligt med folk som inte frstr vitsen med pallkragar. Sjlv kan jag numera upptcka pallkragar p LNGT hll, t.o.m inplastade bak p lngtradare... Trafikfara? laugh.gif biggrin.gif
Ingrid p Vstkusten
Hej hopp,

Jag har en liten lsning fr det hr med halvpall som torkar ut fort och det r stll tv vldans nra intill varandra s har de en viss draghjlp av varann. Det r bttre n att ha ett ordentligt avstnd dem emellan.

Swellgel borde hjlpa men jag ahr lite aversion emot att anvnda det. kan inte frklara varfr.....

och jag hatar slseri jag med. Skall 'frigra' ngra p jobbet snart igen ;-)

Hlsar ingrid
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon