Monica i Sörmland
Idag var det dags att kasta om komposten och lägga ut det allra första på rabatterna! Visserligen hade inte tjälen riktigt gått ur i mitten ännu, men skam den som ger sig. Med grepen gick det att dela på isklumparna och några timmar senare gick det utmärkt att lägga ut det. Härligt! Nu är det bara att vänta på att det återigen ska växa så att det knakar.... tongue.gif
ron
Hejsan
Här i skåne har det varit vår en tid.
Så alla är ute i trädgårdarna o skall få fint .
Har satt solroser är uppe 5cm.
biggrin.gif
MrNorth
Hum, här i blekinge zon 1 går saker coh ting inte tillräckligt snabbt för min smak.. visst, vitsippebackarna blommar och allehanda småblommor i trädgårdarna lyser, men jag väntar fortfarande på att slippa minusgraderna på natten och de 8 plusgraderna på dagen! Vill ha VÄRME!!! Mina växter vill förmodligen också ha värme så de kan börja växa lite...

Men en sak är väl positiv, jag ahr inte blivit förkyld än... brukar aaaalltid bli det på våren *peppar peppar* sad.gif

Ha det/Henrik - som fryser
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon