Eva i Skåne
Finns det någon gräns för hur många egna mappar man kan skapa i sin brevlåda? "Inkorgen" och "skickat" finns ju redan där och sedan har jag fyra egna, men varje gång jag försöker göra fler så försvinner en gammal. Finns det en maxgräns vid fyra egna?
Jag har haft en del konstigheter i min brevlåda, men kanske är en del av förklaringen i så fall i detta med egna mappar.
Ingemar
Det finns ingen gräns för hur många du kan ha, själv har jag 16 stycken. Den enda gränsen är max 50 meddelanden, sen måste du radera eller arkivera.
Ralf
Så om jag har 50 mappar kan jag ha ett brev i varje mapp?
Det finns inget sätt att öka brevantalet?
Berith
Räknas dom brev man arkiverar i mapparna in i dom 'max 50'? unsure.gif

Raffe, du får göra som jag - radera ofta! Då verkar 50 pm så oändligt många..... tongue.gif
Eva i Skåne
Det går i alla fall inte Ingemar mad.gif
Jag har försökt idag igen.
Jag har fyra egna mappar och varje gång jag skapar ytterligare en så försvinner den som ligger längst ner av de fyra. Någon gång har meddelande i mapp 4 flyttat sig till mapp 3, men någon gång måste de ha försvunnit med mappen för jag saknar vissa gamla meddelanden.

wink.gif mad.gif sad.gif wacko.gif blink.gif unsure.gif
Ingemar
Det låter märkligt! Tyvärr kan jag inte kolla eftersom jag inte har tillgång till medlemmarnas mappar och meddelanden. Allt som hamnar där är bara tillgängligt för den som har inloggningsuppgifterna.
Ingemar
CITAT (Ralf @ 20-03-2003, 14:35)
Så om jag har 50 mappar kan jag ha ett brev i varje mapp?
Det finns inget sätt att öka brevantalet?

Visst går det att öka antalet, jag kan ändra det till dubbla tex. om ni tycker det behövs.
Ingemar
CITAT (Berith @ 20-03-2003, 15:22)
Räknas dom brev man arkiverar i mapparna in i dom 'max 50'?  :unsure:

Dom du arkiverar skickas till dig med e-post och tas då bort från dina mappar här.
Berith
Ok! Då förstår jag preeeecis!

Tack Ingemar! wub.gif smile.gif
Berith
Såg just att vi fått utökat antal meddelanden....

wub.gif
Hannele
Så många vänner har jag inte... tongue.gif
Eva i Skåne
Tack Ingemar för att vi fått plats till fler meddelanden wub.gif

Om någon har en idé om mitt problem med nya mappar så hör av er
Eva i Skåne
Nu är det dags igen sad.gif sad.gif . Ingemar och ni andra kunniga, tänk nu så det knakar smile.gif

Jag har inte vågat försöka skapa fler nya mappar sedan jag hade strul, men idag fick jag för mig att döpa om en av mina fyra. Vad tror ni hände?
Jo, det gick bra att döpa om den, men samtidigt försvann den understa av mina egna, och med den alla meddelanden som låg i den, och nu har jag bara tre mappar förutom inkorg och skickat sad.gif wacko.gif . Jag har försökt göra fler, men det är samma som tidigare, den understa försvinner istället.

Dessutom räknas tydligen mina försvunna meddelanden in i antalet lagrade wink.gif . Jag var så glad när vi fick utökat till att spara 100, men fast jag raderar så har jag tyckt att jag haft väldigt högt antal. Idag när min ena korg försvann, så hade jag fortfarande samma höga antal lagrade meddelanden och när jag räknade så har jag 33 sparade när jag räknat igenom de stackars få mappar jag har, men enligt saldot ska jag ha 55!

Jag tycker det är urtrist att det blivit så här sad.gif
Berith
Eva! Du skriver att du döper om mappen - om du döper om en av dom redan skapade kanske sparade meddelanden försvinner. Jag har inte testat, vågar inte för då kanske jag också blir av med nåt viktigt! biggrin.gif Det kan säkert Ingemar svara på.

Men om du skapar en ny, alltså skriver ett namn i en av dom tre tomma rutorna och sedan klickar bekräfta - tas då en av dom redan befintliga mapparna bort??

Attans att man inte kan sitta vid sidan om och se hur du gör och vad som händer! wub.gif huh.gif
Ingemar
Jag kan inte komma på vad det beror på eftersom jag inte själv kan få det att hända. Jag har precis testat igen att lägga upp nya mappar, döpa om dem flytta meddelanden fram och tillbaks men det fungerar som det ska hela tiden.

Men någonstans måste det ju blivit ett fel för dig, någonting som hänger kvar och orsakar det här felet hela tiden. Men det är svårt att komma på vad när jag inte kan åstadkomma det själv och jag har ändå försökt göra alla grejorna samtidigt i flera webläsare för att pressa programmet.

Det skulle vara intressant att få veta om detta har drabbat fler, jag har hitintills inte hört av någon annan med det här problemet.

Jag kan ju inte gå in och kolla på ditt konto eftersom jag inte kan komma åt ditt lösenord, däremot kan jag ändra det till ett annat och gå in och se om jag får samma problem då. Fast då kommer inte du in längre:-)

Vill du att jag ska kolla får du meddela mig så kollar jag, så får du byta lösenord sen. Men ta då först hem alla dina PM. (Dom som inte försvunnit)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon