Ina
Fagerås
Fantastiskt ställe - det är värt att åka ganska långt för att få se dom gula haven av påskliljor som fins där... När jag var där i fjol noterade jag att dom också anlagt ett Pärlhyacinthav som ju inte är lika stort som påskliljornas, men naggande gott...
Ina
Jag kommer att åka till Fagerås på Söndag den 1:a maj! Jag föreslår en informell träff för hugade "narcissister" kl 14.00. Ta med lunchkorg så kan vi frossa i påskliljor och trevligt sällskap coh god medhavd mat. För er som inte vill packa korg finns det våffelcafé i ladan på Fagerås.
Alltså, mitt förslag;

Träff på Fagerås
Söndag
1:a maj
14.00
Matkorg
Kaffe

Hoppas att vi ses! smile.gif
Monica M zon 4
Mmm, härligt ställe! Länge sen jag var där så det skulle vara kul att åka dit igen. Tyvärr tror jag inte det funkar att åka dit på söndag. sad.gif Ska se om jag kan stuva om lite i planeringen!

Fenja! Tack för påminnelsemejlet! smile.gif
Ina
CITAT (Monica M zon 4 @ 25-04-2005, 16:40)
Mmm, härligt ställe! Länge sen jag var där så det skulle vara kul att åka dit igen. Tyvärr tror jag inte det funkar att åka dit på söndag.  :(  Ska se om jag kan stuva om lite i planeringen!

Håller tummarna för att din "omstuvning" ska bli framgångsrik!! smile.gif
Airamya
Åååh, va underbart det vore! Jag har aldrig varit där... Men jag jobbar hela söndan sad.gif *siktar högt o långt till nästa år*
Virgo
CITAT (Ina @ 25-04-2005, 16:10)
Jag kommer att åka till Fagerås på Söndag den 1:a maj! Jag föreslår en informell träff för hugade "narcissister"

hm..... ohmy.gif unsure.gif

Svenska Akademiens ordlista
narciss|ism [-is'm] s. -en sjuklig självupptagenhet, självförälskelse

Norstedts stora svenska ordbok
narcissism subst. ~en
förälskelse i det egna jaget <psykol.> narcissistisk

Då kan inte jag vara med sad.gif
kerstin z5-6
jag tror det går bra Virgo smile.gif -tyvärr har jag för långt .... fota !!!
Ina
CITAT (Virgo @ 25-04-2005, 21:18)
CITAT (Ina @ 25-04-2005, 16:10)
Jag kommer att åka till Fagerås på Söndag den 1:a maj! Jag föreslår en informell träff för hugade "narcissister"

hm..... ohmy.gif unsure.gif

Svenska Akademiens ordlista
narciss|ism [-is'm] s. -en sjuklig självupptagenhet, självförälskelse

Norstedts stora svenska ordbok
narcissism subst. ~en
förälskelse i det egna jaget <psykol.> narcissistisk

Då kan inte jag vara med sad.gif

Det var med avsikt jag skrev så Virgo... wink.gif
Vet mycket väl vad ordet betyder! Nåt har jag väl lärt mej under mina snart fem år på universitetet... laugh.gif
Virgo
Det visste jag väl! biggrin.gif
Ina
CITAT (Virgo @ 26-04-2005, 00:24)
Det visste jag väl! biggrin.gif

biggrin.gif laugh.gif rolleyes.gif tongue.gif biggrin.gif

Men då KAN du ju följa med! Eller? smile.gif
AvalonC
Jag hade tänkt ta med mig min pojkvän dit nästa måndag som en överaskning, han älskar påskliljor!!!!

Men om han är ledig på söndag så skulle vi kunna träffas där...

Jag har aldrig varit där, tar de inträde???
Ina
CITAT (AvalonC @ 26-04-2005, 07:04)
Jag hade tänkt ta med mig min pojkvän dit nästa måndag som en överaskning, han älskar påskliljor!!!!

Men om han är ledig på söndag så skulle vi kunna träffas där...

Jag har aldrig varit där, tar de inträde???

Jag har för mej att dom tar tjugo kronor i inträde, men jag är inte helt säker. Det är inte dyrt i alla fall... smile.gif

Skulle vara kul om ni kommer! rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon