Full version: Nä, vad klantigt!
fruberglund
Nu när jag tog fram mina grönsaksfröer så upptäckte jag att många av dem ska förkultiveras. Suck, jag har ju inte plats för fler...alla mina Isop tar ju upp så mycket plats.

Nä, nu får det nog bli en förändring i planeringen. En del av Isoperna får helt enkelt avhärdas och lära sig att leva ute lite tidigare. Det får gå som det går helt enkelt.

Varför kan man inte läsa på påsarna innan man köper??? sad.gif
kerstin z5-6
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif offra perenner för grönfoder --never laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

tala i stället om hur jag ska göra -för jag har fullt overallt o hälften kvar att skola ut sleep.gif
Fredi
CITAT (kerstin z5-6 @ 26-04-2005, 13:28)
tala i stället om hur jag ska göra -för jag har fullt overallt o hälften kvar att skola ut sleep.gif

Byt zon? laugh.gif smile.gif tongue.gif
kerstin z5-6
Nästa liv ska jag odla i zon ett .. men hur ska jag kunna vara utan ljuset på natten .. blink.gif
Fredi
CITAT (kerstin z5-6 @ 28-04-2005, 15:54)
Nästa liv ska jag odla i zon ett .. men hur ska jag kunna vara utan ljuset på natten .. blink.gif

Lysrör! TeliaNet kan nog ordna en bra nattlampa till dig laugh.gif
rutis
Jag som tyckte att det skulle bli så bra med hus istället för lägenhet , då skulle man få plats med allt man odlar. Tji fick jag. Man odlar ju bara mer... sleep.gif
fruberglund
CITAT (kerstin z5-6 @ 26-04-2005, 13:28)
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif offra perenner för grönfoder --never laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ja men jag kan ju inte äta Isop heller biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Måste tänka på att äta mycket grönt nu för den lilles skull smile.gif
lilla mamma
Isopen tål att skolas ut, mm fläskstek kryddad med isop och äppelmos i såsen. rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon