Exotic
Hoppas att dem kommer att se ut såhär rolleyes.gif

Så nu skall dom strax läggas i jord smile.gif
Christina i Taxinge~
Vilka snyggingar! smile.gif
Ettan har en härlig färg!

Många vackra Dahlior finns det.......men huga så besvärligt när de ska grävas upp ur rabatten tongue.gif
Ullet
Jag tror jag läste någonstans här på forumet att det är förbjudet att lägga ut bilder som kan ge andra människor ha-begär, jag är nästan säker på att jag läst det någonstans. *bläddrar i regelboken* Eller så var det att icke lägga ut bilder som får andra människor att av begär o önskan dregla, men jag kan ha haft fel, men jag tror det finns nån sån regel. Om den inte finns så borde den finnas! *tycker* wink.gif wink.gif wink.gif wink.gif Vilka läckerbitar!
Exotic
Ja du vet hur det är Christina men det är lätt att gräva ner dem ..men sen så skall dem UPP wacko.gif blink.gif

Men dom blir nog snygga i sommar hoppas jag rolleyes.gif

Ja den regelboken skulle vi alla behöva tror jag rolleyes.gif själv föll jag dit efter hittat den länken på ett litet trädgårdsforum biggrin.gif
Linda i Kareby
tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif Härliga särskilt de två översta tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif
LindaLunda
Ciczi
*dregel* wub.gif wub.gif

Ciczi
Kajsa
Grattis till läckra dahlior biggrin.gif Mina från Lilla Fiskaregatan grävde jag ner igår
Prince Valliant
den hoppas jag på. Jag skulle inte ha fler dahlior, dom tar PLATS, det ska ju vara rosor, men du frestade mig Exotic biggrin.gif Har burit över dahlior till grannen, dom dör ju aldrig heller.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon