Eva i Skåne
03-11-2002, 22:28
Såg i medlemslistan att man kan ha olika nivåer. Vissa hade två gröna rutor, men de flesta en. Vad står detta för?
Varför har det gröna kuvertet vid mitt förra inlägg "Detta var en pärs" en grön prick som jag inte ser på några andra?
Du får två prickar när du skrivit fler än tio inlägg. Sen kan man få tre prickar, men det var när man kommit upp i trehundra (?) inlägg...
Den där plutten på kuvertet har jag inte tänkt på tidigare så nu undrar även jag vad det är för nåt'.
Åsa, mälardalen zon 2
03-11-2002, 22:44
Man når olika nivåer beroende på hur många inlägg man skickar, det verkar som om man får 2 gröna rutor när man skickat 10 inlägg och efter vad jag förstår når man ytterligare en till nivå när man skickat 300 inlägg.
Kuverten med en grön prick i mitten verkar vara inlägg där man själv har varit med och aktivt deltagit i diskussionen. Åtminstone finns mina kuvert med prick enbart på de inlägg jag deltagit i, de jag inte deltagit i har ingen prick.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.