Exotic
på Fredag ... rolleyes.gif
Tro det eller ej jag skall stå i Svenska Rosensällskapets monter från
ca 15 30... laugh.gif biggrin.gif
Så är någon där så kom och tjinga på mej om ni har tid och lust smile.gif
Tesa
Jag skall ju dit på lördag...men man kanske kan stöta på nån "odling" då med...för knapparna sitter väl på... tongue.gif
Lars-Olof Arvids
Jag var där igår, men såg ingen annan knapp än min egen. sad.gif

Olle
Sylvia
Jag var där också igår med knapp o allt, men det var bara en knapplös som hejade på mig... var är alla!!?? Ska dit igen på söndag o stå i STA.s monter en stund på e.m.
Monica M zon 4
Jag ska dit idag. Tar på mig knappen. Ska spana efter Exotic bland rosorna! smile.gif
Hannele
Jag var där igår, passade på att lyssna på Hannu Sarenström.
Tesa
Jag var där igår...förköpte mig på växter och lyckades inte se en enda odlaknapp på hela dan...
..utom min egen knapp då som gjorde att folk trodde att jag "jobbade" i de olika blomsterstånden rolleyes.gif
jendah
Var där i fredags vid 18-19 tiden (hade ingen knapp - glömde den på morgonen och åkte direkt från jobbet). Såg inte heller några knappar...
Kana
Jag är nyss hemkommen, köpte inga blommor men vann (!) en fin Mårbackapelargon och en Rose de Resht laugh.gif

Så jag kunde köpa mig en vacker korg och två burkar mumsig smaksatt honung för shoppingpengarna wub.gif

Men nu måste jag skaffa en kruka och jord till min ros!

K.
nejlika
Jag var där i fredags mellan 16-18 men jag såg också bara min knapp.
Antar att man inte såg varandra för att vi inte hade något "samlingställe"
ninnisky
CITAT (Sylvia @ 29-04-2005, 09:12)
Jag var där också igår med knapp o allt, men det var bara en knapplös som hejade på mig... var är alla!!?? Ska dit igen på söndag o stå i STA.s monter en stund på e.m.

Det var jag som hejjade på dig Sylvia.....

Det var den enda knappen jag såg på torsdageftermiddan. Tyvärr hade jag inte så lång tid på mig att kolla folk ! Knappen var så fin så jag vill ha en också till nästa "föreställning".

Köpte vita blåsippor, tistlar (behöver något på landet som tål sol och torka)
sättpotatisar, pelargoner och så vann jag en fin backsippa wub.gif wub.gif
Sylvia
CITAT (ninnisky @ 02-05-2005, 12:08)
Det var jag som hejjade på dig Sylvia.....

Kul att åtminstone någon hejade! Tack!
Ståd där i STA's monter på söndag med knapp i högsta hugg, men trots att det var massor med folk hela tiden, inte en enda "Odla-knapp" kom fram o hejade!! VAR var alla, undrar bara!!??
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon