*solis*
Mest längtar jag nog efter att få känna mig förälskad(jag som sagt:aldrig mer) smile.gif

Att få dansa med en härlig karl wub.gif

Just nu lyssnar jag på härlig musik och många minnen väller fram ifrån mitt förflytna och jag kan känna längtan till de härliga stunderna i livet wub.gif

Få nästan en sorgsen och vedmodig kännsla inom mig för att livet har gått så oändligt fort sad.gif

Förhoppningvist har jag många år än att kunna vandra på livets stig att få uppleva allt möjligt smile.gif wub.gif smile.gif
Yin o Yang
Naturligtvis kommer Du att uppleva många fina stunder än. Min mamma träffade sin gamla tonårsförälskelse när hon närmade sig 70. Nu är de sambo och hon har det hur bra som helst wub.gif smile.gif fastän hon passerat 77
amaira
CITAT (solis @ 28-04-2005, 23:49)
Mest längtar jag nog efter att få känna mig förälskad(jag som sagt:aldrig mer) smile.gif

Att få dansa med en härlig karl wub.gif

Just nu lyssnar jag på härlig musik och många minnen väller fram ifrån mitt förflytna och jag kan känna längtan till de härliga stunderna i livet wub.gif

Få nästan en sorgsen och vedmodig kännsla inom mig för att livet har gått så oändligt fort sad.gif

Förhoppningvist har jag många år än att kunna vandra på livets stig att få uppleva allt möjligt smile.gif wub.gif smile.gif

wub.gif wub.gif
Sulawesii
Låter som om du luktade på vinkorken igår kväll, solis! tongue.gif

Du ska se att du kommer att hitta någon. Du vet, när du minst anar det.... smile.gif
amaira
CITAT (Sulawesii @ 29-04-2005, 11:09)

Men kära nån då huh.gif Behövs det "vinkorkar" för såna känslor? rolleyes.gif
*solis*
CITAT (Sulawesii @ 29-04-2005, 11:09)

Du ska se att du kommer att hitta någon. Du vet, när du minst anar det.... smile.gif

Hi hi;inget vin här inte men härlig musik på internett smile.gif
hera
tids nog möter nog alla sin själsfrände wub.gif
*solis*
NU IGEN smile.gif wub.gif biggrin.gif biggrin.gif wub.gif är längtande igång igen wub.gif
Jag behövde bara ta på mig hörlurarna och höra musiken och genast är jag på dansgolvet med en undebar kavaljer som älskar bara mig och jag honom wub.gif
Jag blir lycklig av bara tanken på det wub.gif

Tyvärr så finns det inte lediga trevliga karlar;alla sådana har redan sällskap sad.gif

Men kanske en dag vem vet....
hera
det finns någon för alla (den rätta ),men jag tror att ,man bara inte får har det för bråttom utan ta det som det kommer. rolleyes.gif wub.gif
*solis*
CITAT (hera @ 29-04-2005, 20:20)
det finns någon för alla (den rätta ),men jag tror att ,man bara inte får har det för bråttom utan ta det som det kommer. rolleyes.gif wub.gif

inte har jag bråttom, jag bara längtar och drömmer wub.gif
Möter jag någon så blir det så en dag utan att leta smile.gif
hera
Det tycker jag låter bra rolleyes.gif wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon